torsdag 20 juni 2013

Väldigt Få Män:



Jag köpte den fina VeraVelourklänningen...(med brallorna i knävecken)


...och halsband som inte är till mig...

...armband som inte heller är till mig.

Hon är duktig den här Veronica! Massa fint!

Ja, här är hon den vackra, kreativa och trevliga designern till Unica of Sweden.

Mina finfina shoppingfynd. Ser ni den fina skinnmojängen. Med tofs och allt!

Igår var jag på ett ställe där det är väldigt få män.
Eller ja, föresten det var just inga män där.

Veronica som är den duktiga och trevliga designern till
smyckesmärket UNICA of SWEDEN hade outlet.
Det fanns hennes superfina smycken, kläder och keramik till salu.

Jag köpte en superfin klänning från VeraVelour –jaja, ni som vet om
VeraVelour, ni vet- jag köpte en hel drös med fina keramikprylar och
så lite smycken också. En heeelt nödvändig liten skinnbögslunga till
sommarens små partaj inhandlades också.

I den lilla skinnpungen (härligt ord va!)
förvarar jag livsnödvändiga saker som:

Kontanter, visakort, mobil, läppstift, tamponger, smink, smycken, nycklar, pennor, visitkort, hudkräm, kamera, rena trosor och nån ut-i-fall-att-kondom – nä, jag bara skoja! Borde nog ha köpt en större väska känner jag.

Smyckena jag köpte var mest till andra, och faktiskt bara ett endaste litet halsband till mig. Det var jag väl värd efter att ha stångats runt med alla andra tanter, provat kläder offentligt och sprungit runt med brallorna i knävecken (inte första gången just det händer!).

9 kommentarer:

  1. Underbar klänning.. Resten är kraffs:-p

    SvaraRadera
  2. Mkt fint på Vera Velour....visste inte vad det var för klädesmärke innan. Den du valde=fin/Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh jag är såååå nöjd med mina fina armband! Och vår mms-shopping funka ju galant igår Carola! Du kan ju;-) Nu återstår bara Spotify spellistor...;-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh! Den grå/svarta burken var ju "to die for"!! Ja, det andra också förstås :-)

    Kram på dig!
    Lina

    SvaraRadera
  5. Åh, tusen tack för shoppinghjälpen igår. Nu dinglar mitt fina halsband om halsen på mig Precis min smak!!!!!!! Att du känner mig så väl😉. Tack tack tack!!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Har aldrig varit i en sån butik, förstår nu att jag missat nåt,en affär det det står tjejer mad brallorna nere vid anklarna....får leta på en direkt efter helgen, trevlig Midsommar / Fantomen

    SvaraRadera
  7. Wao vilka fynd och klänningen.. snyggt!!

    SvaraRadera
  8. Wao vilka fynd och klänningen.. snyggt!!

    SvaraRadera