lördag 15 juni 2013

Falsk Marknadsföring:


…tänk att vakna upp bredvid det här stolpskottet 
efter en natt på krogen…

snacka om falsk marknadsföring!
I min sexiga sexiga sovoutfits: 
dotterns sovtröja och Tomas kallingar!


Man kan ju lura sig själv för en fredagskväll.
Att man är 25 år och orkar partaja länge och mycket.
Men sen dagen efter. Det är då man inser att det där
självbedrägeriet som man ägnade sig åt kvällen innan
det håller inte. Idag är jag till och med ÄLDRE än min
egentliga ålder.

Men IGÅR ni, ni skulle ha sett mig igår!
Bah inte en endaste dag över 25 då.


3 kommentarer:

  1. Värre stolpskott har man ju vaknat upp bredvid.
    Nu har jag visserligen aldrig vaknat upp bredvid dig och lär väl aldrig göra det heller men OM jag skulle göra det så skulle jag absolut ligga kvar en stund till och njuta av utsikten

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Ja, det är ju som du säger "alltid full"...speciellt vid bad- underklädesprovning :-)

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  3. Hej Anders!

    Jag vet ju inte vem du är. Jag känner en hel drös med Andersar. Men vilken fin komplimang! Tack. Jag har gått och njutit av den sedan jag fick den. Vilken filosof det måste bo i dig.
    ...ligga kvar en stund och njuta av utsikten... Det låter som ljuv musik i mina öron! Återigen tack för ljuvliga ord!

    SvaraRadera