måndag 22 oktober 2012

Men rensa din mejlbox då:



På andra sidan om vårt gemensamma skrivbord
sitter en frustrerad man och svär och lever rövare.

- Varför i hela helvete kan jag 
  inte läsa mejl som folk skickar för?!

Han gapar och går på så de stackars arbetspärmarna 
hoppar i bokhyllan och post-it-lapparna flyger runt som 
skrämda och virriga pappersflygplan i luften.

- Folk skickar mejl, men jag kan  inte 
  ta emot! Vad är det för himla feel!?

Mannen är lätt galen av frustration. 
Tills han själv kommer på det.
Han har sjuhundrafemtioen, 
jo det är sant (751 st), obesvarade och
oöppnade mejl i sin inbox.

Ja, Herregud vad ska man säga.

13 kommentarer:

  1. Ha, ha! 751!!!!! Dags att rensa. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ok drygt 700 olästa mail är ju lite mycket, men jag tror inte det var därför inboxen inte kunde ta emot mer såvida det inte har bifogats en massa bilder som tar plats, men om han ej har läst mailen så är det ju svårt att veta:) Det brukar finnas en begränsning över hur stort ett mail kan vara så ibland måste bilder tex skickas komprimerade eller en och en. .. kan vara bra att veta om det strular igen:) kram

    SvaraRadera
  3. I was recommended this blog by my cousin.
    I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble.
    You're amazing! Thanks!

    Take a look at my weblog - home

    SvaraRadera
  4. Valuable info. Lucky me I discovered your website
    unintentionally, and I'm surprised why this twist of fate didn't took place
    earlier! I bookmarked it.

    Feel free to visit my web site :: korting scapino

    SvaraRadera
  5. I was suggested this website by my cousin.
    I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble. You're wonderful!
    Thanks!

    Also visit my page http://www.propertywide.co.uk/buy/search/leven-fife/flat/

    SvaraRadera
  6. Fine way of describing, and fastidious article to get information regarding my presentation subject, which i am going
    to present in institution of higher education.


    Feel free to surf to my web-site - Found it

    SvaraRadera
  7. I'm not sure where you are getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this info for my mission.

    Also visit my blog post :: these details

    SvaraRadera
  8. Ahaa, its fastidious dialogue concerning this piece of writing at
    this place at this blog, I have read all that, so now me also commenting here.


    my web-site: aktiecode madurodam

    SvaraRadera
  9. I seriously love your site.. Very nice colors & theme.
    Did you make this web site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my very own site and would love to learn where you got this from or what the theme is named. Kudos!

    Feel free to visit my web page ... redirected here

    SvaraRadera
  10. Its like you read my mind! You appear to know so much about this,
    like you wrote the book in it or something. I think that you
    could do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is wonderful blog.

    A fantastic read. I'll certainly be back.

    Feel free to visit my webpage recommended you read

    SvaraRadera
  11. WOW just what I was searching for. Came here by searching for test

    Here is my website; mip manual strap tensioner

    SvaraRadera
  12. I quite like reading through an article that can make people
    think. Also, thanks for allowing me to comment!

    My web page :: read this post here

    SvaraRadera
  13. Hej jag är Allison Howarts Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. email: ogagakunta@gmail.com du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall eller vad är han på +2348069032895
    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förbanna en förälskad älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera