onsdag 26 juni 2013

Presenter Till Mig:


Hon den fräcka presenttiggerskan! 
(Ja, jag vet att bilden är knäpp. 
Men hur lätt tror du att det är att fota sig själv va!)

Ska ni komma ner till oss och hälsa på i sommar?
Men Guud så trevligt! Det gillar vi väldigt mycket.

Och så tänker ni att ni kanske skulle ha med er en liten present?
Jamen, det tycker jag absolut att ni ska tänka att ni ska ha! Tack.

Och så vet ni inte vad ni ska köpa till en sån kinkig jäkel som mig?

Men serru då har jag en liten lista med saker som
jag liksom aldrig får fingrarna ur att handla själv:

-         Osthyvel. Alla sorter funkar. Bara de inte har ben och försvinner.
-         Hushållsrullshållare, eller vad det heter. En vanlig enkel som står 
       på bänken. Färgen spelar ingen roll, bara den är svart.
-         Strykbräda. Jaja, det kanske är lite too mutch. Men jag behöver en.
-         Äggkoppar vore ju finemang. Just nu använder vi snapsglas.
-         Lite egentid eller lite vuxentid som det så fint heter. 
       Vet bara inte var det köps. Blocket? Tradera?

2 kommentarer:

  1. Önska inte för mycket! Rätt vad det är står vi där med våra orakade ben, det hinner de bli när det är så långt till Ystad, och är fruktansvärt sugna och törstiga på bubbel, det blir man när det är så långt till Ystad, och har ni otur så kanske vi stannar för alltid...det kan bli så när det är så långt till Ystad!

    Kram!
    Lina

    SvaraRadera
  2. Ni är så välkomna så! Raka benen kan ni göra i bilen när ni passerat Lund! Stanna för alltid går också bra, här finns utrymme för kreativa damer.
    Haré fint!

    SvaraRadera