onsdag 19 juni 2013

Total Förnedring:



 
Hrm. Ja, det blir ju inte snyggare än så här.
Ja, jag vet! 

Förnedringen är total. 
Men det hjälper! 

Jag har skrivit om det förut – och jag gör det igen: 
Vid en viss ålder så är det som om huden lossnar 
lite från underliggande material. Och det måste väl 
ändå vara nåt slags fabrikationsfel. Eller nåt. Så då 
försöker jag motverka det. 

Om det fungerar? Japp! Som inget annat!
Det tajtar till sladdret så man blir alldeles glad. 
Eller ja, alltså man blir alldeles glad om man är 
så fåfäng som jag är. DÅ blir man glad!

2 kommentarer:

  1. Vem som helst m pengar kan bli snygg!! Hurmf.. Avundsjuk.. Igen!! Trots den fula munderingen är du skit snygg!! Bitch!!

    SvaraRadera
  2. Hohoho!
    Vilken rolig kommentar! Jag vet inte om du är arg på riktigt och kallar mig bitch därför. Men det gör inget! Du kan kalla mig vad du vill. Jag skrattade högt åt ditt roliga utlägg! Och munderingen ja, den är ju bara skitful. För att inte tala om hur mycket våld och vaselin det går åt för att få på sig eländet.

    Hej Hopp du Anonym och ha en fiiiin dag!

    SvaraRadera