fredag 7 juni 2013

Nä, Nu Får Det Vara Nog…(Snart):



Ska det vara på det här viset.
Då får det… då får det… ja, inte vet jag.
Men kanske: Skärpning i ledet.

Asså nu ska jag snacka litta allvar med er!
- Nu får ni faktiskt ta och skärpa till er.

Jag ger er ett (1!) blogginlägg varje dag.
Dag ut och dag in levererar jag till er. (Jaja, i stor sett i alla fall).
Och dag ut och dag in går ni in här och läser.
Jag ser den galet höga statistiken. Och jag blir ju så glad!

MEN, och det är nu det blir lite av ett bekymmer. 
Jag vill ju att ni kommenterar. Skriv vad som helst. 
Jag ser inte vem du är. Jag ser inte vart du kommer ifrån.

För du tror väl inte att det här är ett litet gratisnöje som du har?
Att läsa min blogg utan att BETALA?
Nä, just det. Betalningen är uppdelad i två:
Den fasta delen heter besöksstatistik. Den är jag väldigt nöjd med.
Den rörliga provisionsdelen heter kommentarer.

Hur svårt kan det vara. VA?
Jag levererar. Ni betalar. Simple as that.

Om du inte vet hur man
gör när man kommenterar så gör man såhär:
Längst ner i slutet av blogginlägget står det Kommentera. Tryck där. Skriv vad du vill ha sagt i rutan. Klicka på Publicera. Tada: färdigt. Om du inte klickar i något annat så blir du Anonym automatiskt. Så du kan lugnt tycka och skriva vad du vill om mig!

Jag har ju en trogen och fin skara som brukar kommentera. Det är NI som får mig att vilja fortsätta. Ni kan heta saker som; Carina, Karolina, Tina, AK, Jenny, Linda, Anonym, Bettan, Angela, Anonym igen, Grandprix, Lina, G, FB och några flera Anonym på det.

Ni får heta hur mycket Anonym ni vill för mig!
Det är bara så rackarns trevligt när det står 
NÅN kommentar ÖVERHUVUDTAGET.

Skriv att jag verkar knäpp, att jag är rolig, att jag ser trött ut. Skriv att du inte håller med, att jag tänker helt fel eller att jag har rätt. Skriv att du vill att jag inte lägger upp så många bilder eller skriv att du vill se fler bilder av något. Bara SKRIV för Guds skull.

Jag gör ju det här för ER skull. 
Kan inte NI göra det här för MIN skull.

 





14 kommentarer:

  1. Ok. Här kommer en betalning. Ler och fnissar för de mesta när jag läser din blogg.

    SvaraRadera
  2. Ok!
    Ska göra rätt för mig då inte mer en rätt. Jag läser din blogg varje dag.
    Du bjuder verkligen på dig själv en bra blandning av ditt liv med allt vad det innebär.
    Hoppas att det går bra för dig med din bok.

    SvaraRadera
  3. Det var trevligt att träffas igår på Cafe ta med! ser fram emot att följa dig på din blogg :) mvh
    Anette

    SvaraRadera
  4. Ok, slänger väl in en peng jag med då. Anledningen till att besöksstatistiken gör dig nöjd är att du skriver mycket bra. Med det menar jag att du kan formulera och förmedla dina tankar på ett bra sätt och på ett sätt som folk gillar. Men det räcker inte med det! För att bli överöst med kommentarer måste du BLI kontroversiell, utmanade, älskad och hatad på samma gång. Lyckas du med det samtidigt som du behåller ditt sätt att formulera dig så har du stora chanser att bli 1:a på bloggtoppen.

    SvaraRadera
  5. Läser din blogg varje dag, oftast med ett leende på läpparna :-)
    Du bjuder verkligen på dig själv och är helt otroligt duktig på att få ihop bokstäver så texten blir intressant, "fångande" och rolig. En av de bästa bloggarna. Fortsätt så här och lägg gärna ut lite mer bilder :-) Kram Marie S Lindesberg

    SvaraRadera
  6. Hehe..slänger in en peng jag med ;) Håller med alla att du är bara så bäst att skriva..man bli sååå nyyyyfiken vad du ska skriva nästa dag :) Tycker om när du skryter,är glad, är ledsen, förbannad, surpuppa mm det är de som gör bloggen...fortsätt så!

    Kram AK

    SvaraRadera
  7. Jo betalar oftas för mej;-)...
    Ser så fram mot det " dagliga" blogginlägget ju. Är det på förmiddagsfikat på jobbet hinner jag inte alltid "betala" men oftas gör jag "rätt" för mej!
    Vet ju själv att man vill ha kommentarer!
    Ha en bra dag! // Jenny

    SvaraRadera
  8. Katjing !! En liten slant från mig med :)

    SvaraRadera
  9. Haha. Mer betalning kommer här. Inte en chans att man missar dina inlägg

    SvaraRadera
  10. Haha. Mer betalning kommer här. Inte en chans att man missar dina inlägg

    SvaraRadera
  11. Uppfriskande, roande, retande, rolig!!
    Det är vad din blogg är!

    SvaraRadera
  12. Har nyss börjat, fan, man blir beroende på en gång / Fantomen

    SvaraRadera
  13. Tjohooo!!!

    Vad GLAD jag blir!!!
    Ni skriver så roligt, fint och snällt så jag ryser efter hela ryggen. Det kommer till nya läsare hela tiden också! Jag kan ju inte låta bli att bli lite nyfiken på er också. Jag menar när ni heter saker som Fantomen och alla anonym, det är så ROLIGT med er som svarar. Det är till ER som jag skriver den här bloggen. Alla andra som bara "tjuvläser" de får liksom åka med i samma släng. Men det är ER jag tänker på när jag skriver!!

    TACK till er alla!

    SvaraRadera