tisdag 4 juni 2013

Jag vill bli Bög:



Jag är inte så ofta avundsjuk
på andra människor.

Förutom på bögar.

Varför har DE fått allt?

Vi var på en väldigt trevlig parmiddag i helgen.
Där var bland annat ett gaypar med. Ett par som 
heter Mats och Per (fingerade namn). Jag blir ju helt
förälskad i män som dem. Sen känner jag andra bögar.
Som inte var på just den här festen. Men det är samma sak med dem.

Bögar är alltid mycket snyggare än nödvändigt.
Alltså jag menar de är ju oftast skitsnygga!
Och de är ALLTID noll intresserade av mig.

Om jag så gick naken genom rummet
så får man ju ingen som helst respons.
Utom möjligen ett svalt:
- Ta på dig nåt, det är lite kyligt.

Sen är de dessutom ALLTID så mycket bättre på allt som har med färg, form, smak och inredning att göra. Hur jag än jobbar och står i så är det alltid den där fingertoppskänslan som de har helt outstanding. 
De här killarna – Mats och Per, de kunde till och med baka. Grr! Till och med det kunde dom! De kom med en efterrätt som kan få en icke bagare som mig grön av avund. Jamen det är ju inte rättvist!

Men det som jag blir allra
mest upprörd över är ju ändå:

Kan bögar inte ens vara lite snorkiga, eller otrevliga eller korkade, eller något.
Men nähä då!

Alla bögar jag har träffat är ALLTID:
snygga, trevliga, intelligenta, roliga,
djupa och ja allt allt allt är dom.

Det är ta mig fasiken inte rättvist.
Jag vill OCKSÅ vara bög.

1 kommentar: