måndag 3 juni 2013

Nytt Projekt:


Väggarna är redan målade. Grå NCS 2500 har jag för mig.


Golven är lite av ett experiment. 
Grå golvfärg direkt på fula gamla plastmattor. 
Luckorna håller jag på med. Ny färg och nya handtag.


Jamen, alltså eftersom 
jag inte har NÅGONTING
annat att göra än att ligga 
på divanen och pilla mig i naveln
eller alternativt tugga i mig praliner, 
så har jag ett nytt litet projekt att 
sätta tänderna i. Så att jag ska 
ha något att göra.


Det här ska fixas. 
En hel liten lägenhet.
Den ska inredas med möbler, 
sängkläder, glas och porslin.

Men innan dess måste jag måla, 
fixa belysning, ordna insynsskydd och lite annat.

Och FORT ska det gå också. 
Ska det inte alltid göra det? Gå fort!

  
Sen ska vi hyra ut den. 
Veckovis. Intresserad?

2 kommentarer:

  1. Jo tack gärna! Risken är väl att man vill stanna mer än en vecka, kommer säkert bli ett mycket fint boende!
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Fick nämligen se en bild i helgen på "Ystads svar på Loppholmarna"...shit, vilket ställe ni har hamnat på :-)

    Bokar, mer än gärna!

    Kram Lina

    SvaraRadera