onsdag 20 mars 2013

Vem är den där Carola?:

Jo, det är lösögonfransar...

...och jo, det är radband du ser...

...bara för att de är så snygga!

Det här är...

...mina snyggaste kroppsdelar!


Ja, inte vet jag.

Men jag tänkte att ni
börjar bli ganska många
som kikar in här till mig.

Det är väldigt trevligt.
Jag blir väldigt glad.

Men jag har ju också förstått att inte alla känner mig så väl.
Och ja, jag tänkte att kanske vill ni göra det. Lära känna mig lite.
Så jag tänkte att jag skulle ändra på det lite grann.
Berätta lite mer om vem jag är.
Så jag tar och intervjuar mig själv:

Familj:
Absolut. En tålmodig man och tre fina flickor.

Utbildning:
Jo, jag har en fil kand. i Arbetsvetenskap. Ja, och
en hel drös med andra kurser och sånt som de flesta
väl har med sig i bagaget. Lite konstkurser, data, design,
nån färg- och formlära och ja lite småtjafs i största allmänhet.

Senaste sms:
Ok, då väntar jag. Puss.

Vart jag helst åker på semester:
Dit där det inte kryllar av turister i Foppatofflor (jamen,
förlåt alla Foppatoffelälskare. Men det är ju helt sjukt fult).

Storstadsfavorit:
Men kan någon vettig människa som är vid sina sinnens
fulla bruk säga något annat än NYC? Nä, jag tänkte väl det.

Är:
Bokstavsnörd. Ordnörd. Hittepåordsnörd.

Gillar inte:
Män (läs Tomas) som helt obekymrat snarkar sig genom nätterna.

Gillar mycket:
Min låga moral. Den har gett mig mycket kul i livet.

Röker:
Näru. Har aldrig gjort. Kommer aldrig att göra.

Dricker:
Näru. Har aldrig gjort. Kommer aldrig att… skoja bara. Dricker gärna champagne.

Drömmer om:
Att Skriva. Skriva. Skriva. Har inte riktigt klurat ut hur det ska gå till bara.
Drömmer om en fjärde liten flicka också. Men jag är lite förbrukad där. Sen är det nog lite i sista minuten också. Men som jag hade velat. Bara en enda gång till.
Bara en enda liten ljuvlig unge till. Bara en enda liten flicka till.

Drömmer absolut inte om:
Att drälla runt på krogen. Been there. Done that. Men ja, ibland kommer kanske lusten över mig lite i alla fall. Bäst jag skriver det om just du ser mig där nån gång. Vinglandes runt med ett champagneglas i ena handen. Iförd för korta kjolar och för höga klackar. Det KAN ju faktiskt hända.

Goda egenskaper:
Effektiv, snäll, duktig, smart, snygg, kreativ, intelligent, rolig, generös, jamen ni hör ju, det finns ju liksom ingen hejd på alla superlativen.

Dåliga egenskaper:
Öh!? Jag förstår inte frågan.

Något mer ni vill veta?:
Fråga på bara.




Oj, glömde juh: Alla fina bilder har min kära, underbara, duktiga och vackra vän Yvonne Rambring ägare av Exhibibild tagit. Visst är hon superduktig!! Tack fina Du.






4 kommentarer:

  1. Ja, såna ben SKA man visa...jag väljer OnePiece...om du förstår :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Just den Carola jag börjar lära känna❤uuuunderbara bilder❤

    SvaraRadera
  3. Du ser ut att ha lika snygga ben nu som när jag gick och spanade in dom på stan i ditt tidigare liv. Var rädd om dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Häpp!
      Inte visste jag att du hade spanat in mina spiror! Tack för fin komplimang!!

      Radera