onsdag 27 mars 2013

Är Donnan Död:


Duktiga Yvonne på Exhibibild som fotar döingar ibland.
Kanske är donnan död? Eller drogad?

Men donnan ser ju inte riktigt klok ut! SLÅR pulsen verkligen på den där isbiten?
Jag tycker det är
roligt att göra mycket.

Ja, jag vet att jag beklagar mig
över att det blir för mycket ibland.
Men det är någon slags hatkärlek till det där.

Det måste hända mycket i mitt liv. Annars blir jag sjukt uttråkad.
Då ser jag till att det händer grejer. Men. Samtidigt vill jag ju ha
lite vanlig himla lugn och ro också. Just de två önskningarna är ju
helt omöjliga att få ihop. Men jag försöker. Som den dåre jag nu en
gång är, så ger jag inte upp det omöjliga projektet sådär i första taget.
Nej minsann, tok heller.

Igår hände det mycket. Lite jobb med lite attiraljer som tillbehör.
En rolig dag. Inte varje dag man tjänar cash på att ligga på hela
ryggen hela dagen och bara göra, ja faktiskt bara göra just ingenting.

Hemma rumsterar elektrikern, kakelfirman och två snickare under tiden.
Det är ett nytt Kinderägg varje dag när jag kommer hem!

Och när jag och fotografen sen gick igenom bilderna från mitt ryggliggande, så öppnades ett nytt Kinderägg. Vi skrattade högt åt den där fulingen på fotona. Som hon ser ut! Hur kan hon ställa upp på såna där grejer. Har hon ingen integritet den där mänskan? Har hon inga spärrar? Alltså jag menar inga spärrar överhuvudtaget?

Nu råkar jag ju känna henne, och jag kan säga att:

- Nä, hon HAR verkligen inga spärrar den donnan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar