tisdag 15 januari 2013

Shit Happens I & II:

Shit Happens I.

Shit Happens II.

4 kommentarer:

  1. Shit I: gissar på att du parkerat lite för "bra". Betala och se glad ut...
    Shit II: AJAJAJJJJJJ!!! Vad har hänt?!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev verkligen ett dubbelt "shit"!

    Skit i den första och tycka att det var ju bra att armen inte gick av...om det nu ska komma något positivs av det hela!

    //Lina

    SvaraRadera
  3. Shit kan man verkligen säga, allt kan hända, hoppas du inte har allt för ont !

    SvaraRadera
  4. Hej alla Fina!

    Ja, shit som det kan gå ibland.

    Saken är ju den att jag får EXTREMT lätt blåmärken. Det händer grejer under dagen, typ att jag bär möbler eller nåt UTAN att tycka att jag gjort illa mig. Sen kommer jag hem - och Surprise när jag tar av mig "dagens outfit" så har det tillkommit nya snygga (hrm) dekorationer på kroppen. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att min man utövade kampsport på mig.

    Tack för er omtanke!

    SvaraRadera