måndag 21 januari 2013

Halleluja Moment:



Jag använder Botox.

Om det kan man ju tycka vad man vill.
Och det gör du säkert också.

Fast jag gör ju det i alla fall.
Använder Botox, alltså.

Jag sprutar in bara ynka lite på arga rynkan.
Jamen, ni vet den där envisa rynkrackaren som
sitter som ett trotsigt tvärdrag mellan ögonen.

Jag gör det bara där. Jag gör det ungefär 2 gånger om året.
Och JA, det är värt varenda krona. Basta.

Men innan du hetsar upp dig och innan du sätter kaffet
i fel strupe och spottar ut det över tangentbordet eller över
din Iphone så vill jag ha en chans att förklara mig.
Alla anklagade och bespottade har väl rätt till ett försvar:

För det Första:
Jag gör väl som jag vill, med min rynka, menar jag.

För det Andra:
Det blir så snyggt så det är ett Halleluja Moment varje gång.

För det Tredje:
Jag slipper visa arga ögat till barnen. Eftersom utan
hopdragna ögonbryn så blir det inga arga-ögat-blängningar.

Å Tomas; Ja, han har ju ingen aning om vad jag håller på med.
Han tänker nog bara att jag håller mig ovanligt ung för att vara så gammal.





2 kommentarer:

  1. Jo man skulle behöva både det ena o det andra:-) det är väl enda fördelen att vara mullig som jag, det fyller ut rynkorna ;-) kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan aldrig tänka mig att du behöver varken det ena eller det andra!

      Radera