lördag 5 januari 2013

Seriös Shopping:



Jag var i Hufvudstaden härom dagen. 
Alltså Södra Sveriges Hufvudstad då. 

Min Hufvudstad.
Den heter Köpenhamn och kan tillhandahålla 
shopping som får Sthlm att likna en håla i Frövis storlek. 

Sorry, alla Frövibor men ni bor ju 
inte precis i händelsernas centrum. 
Men ni har ju fin… ehh fin… fin natur, 
det kan ni ju glädjas åt.

Men ialla fall. Big Time Shopping var det.

Jag hann med allt från sex våningar i Magasin, lika många 
våningar i Ilums Bolighus. En tur till den där hemska nakenbutiken 
Abercrombie med dottern. En vända på långa Ströget samt 
förstås en tur till Langelinie och lite annat smått och gott.

En del av det jag tyckte att jag behövde ser du här:
En skitsnygg stickad tröja med lite blingbling på. Det behöver ju alla.


Kunde inte låta bli. Så snygg skyltning.

Like-Affär.



Kanske den här coolingen?
Eller hellre en orange rackare?

Många, många bra butiker hinner man med om man är effektiv.

Jamen, ni ser ju vilka butiker!

Ilum. Sex våningar för shoppaholics.

En vända in på Café Norden. Bästa stället i Stada. Ligger mitt på Ströget.

Kanske, kanske de här brallorna från M.E.T?

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Snygga jeans du har på dig, vad är det för märke och vart finns dom ? Grym blogg, I Love IT !

    SvaraRadera