onsdag 2 januari 2013

Privata bilder:


Vill ha.


Måste få.

Snälla, snälla Tomten.

Om man inte får det man önskar 
sig får man önska sig det man får.

Eller ja, hur det nu var.

I alla fall.
Jag är ju sådär lite lagom företagsam. Ibland i alla fall. Och för att
då undvika eventuella misstag (som min man skulle kunna göra när
han före jul kanske skulle vilja handla julklappar till sin fru), så var
jag så snäll så jag fotograferade en och annan bild till den snälle maken.

Bilder som han helt behändigt får rätt in i sin Ajfån.
Så han vet vad han vill köpa till den där fantastiska
frun han har. Fiffigt va!
Det är ju ändå väldigt snällt
av mig att hjälpa honom med det.

Jag skickar bilderna till honom i god tid innan jul såklart.
Jag fotar lite här och lite där. Exempelvis så fotar jag i provrum
när jag har lite mer eller lite mindre med kläder på mig.

Ja, jag fotograferar lite här och lite där helt enkelt.
Jag fotar på sånt som han förslagsvis skulle kunna
köpa till den där underbara, vackra, snälla, duktiga
och fantastiska frun som jag har hört att han har.

Bland annat fotade jag den här
supersnygga jackan från Italienska Napapijri.

Och kan ni tänka er, som av en händelse så låg
den lilla godbiten där i ett fint paket på julafton.

Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar