måndag 28 oktober 2013

Frun Luktar Herre:


Mäh. Vad luktar det egentligen?

Jag var på ett fotojobb för en tid sedan.
 
Så skulle jag fixas till lite. Jag hade fått order 
om vad jag skulle ha på mig och vad jag skulle 
ha med mig.

På morgonen hittar jag ingen roll on. 
Ahh shit, så kommer 
jag ihåg att jag ju glömt 
köpa det i typ tre veckor. 

Så tänker jag att äsch jag kan väl låna mannens roll on. 
Han har nån Dolce Gabbana som luktar mycket herre. 
Så sprattlar jag runt lite med den i armhålan. Det blir ju skitbra. 
Jag luktar så gott så jag går nästan igång på mig själv!

Jag tänker att det märker väl ingen att jag har lite herrdoft på mig.
Jag ska ju bara vara framför kameran. Och helt själv också.

Så ligger jag där och ligger. Jo, det är en del av jobbet.
Fast nu så måste jag tydligen fixas till. Tröjan är visst sned 
och håret ligger fel. Och underlaget knölar sig och jag vet inte allt.

Så kommer kameramänniskan nära 
mig och börjar pilla och trixa med mig.

Kameramänniskan är nära mig!
Kameramänniskan är väldigt nära mig!

Och det är då jag ångrar det 
där med Dolce Gabbana roll-onen.

4 kommentarer:

  1. Nyfiken bara...vad är det för bilder du är med i? Tidning?

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Denna gång är det reklammaterial som kommer visas i huvudsak utomlands. Och det ska vi nog vara glada för!! Hugaligen liksom.
    Kram Kram C

    SvaraRadera
  3. Äsch..jag tror det blev suuuperbra ;D

    SvaraRadera
  4. Begåvad. Uttrycksfull. Bästa inredan. Å dessutom skitsnygg inte underligt du skymtar endel bitter fi**er. Å tror nog bara fotografen tänkte att Tomas fått en underbar morgon mä sin snygga fru du luktade nog svagt manligt sen den kroppen var han manlig fotade han nog mä bånge! Hoppas på nåra nya rader när ja tittar trej i möra. På återseende♥

    SvaraRadera