måndag 14 oktober 2013

Vilar Lite:

Jag tar lite paus från 
det här en liten tid. 

Varför då?

Jo, för att jag har så mycket 
som hänger över mig just nu.
Jag behöver huvudet till annat. 

Jag slutar ju inte blogga bara för det.
Jag bara restar mitt case så att säga.

Fast jag har ju lovat er ett inlägg om dagen, det har jag ju. 
Fast ni lovade ju mig att kommentera mina inlägg.

Jag tycker att det går sisådär med kommenterandet. Eller hur?

Men skit samma, jag orkar inte tjata på er om det.
Jag får väl vara nöjd med att besöksräknaren har 
tickat över på sexsiffrigt!! Va, det är ju helt galet!!

Så, tack till er för det.

3 kommentarer:

  1. Wow, grattis till så många besökare på din blogg- jättekul ju!!! /Tina

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din blogg SKARPT!!! ;)

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  3. Nääääe CAROOOOOOLAAAAAA!!! Du kan inte bara lämna oss så där!!! Nu får du komma TILLBAKA!!!!!!

    Kraaaaaam AnkiPe

    SvaraRadera