tisdag 1 oktober 2013

Det Ligger I Din Inbox:



Tack till alla er som erbjöd er att läsa mitt manus.
Alla ni som på olika sätt hörde av er till mig.

Jag är otroligt tacksam att just DU hörde av dig.
Att just DU faktiskt erbjöd dig att ge av din tid och din ork.
Tack för ditt fina erbjudande!

Jag hade ju en alldeles speciell person i tankarna. En favorit liksom.
En önskan om att just den skulle höra av sig. Den som jag inte vågade fråga.

Det är mycket som ska stämma. Men till slut så hörde just den perfekta av sig!

Denne någon, den som jag inte vågade fråga. 
Den hörde av sig helt själv. Hon, eller kanske är det än han, 
skrev precis det jag ville höra. Inte insmickrande, inte snällt, 
inte elakt. Utan hon eller om det nu var en han, hade valt exakt 
rätt tangentnedslag för att skriva ett meddelande till mig.

Så stort TACK till dig!

Att du vill och orkar lägga energi, tid 
och engagemang på mina bokstäver! 

Jag litar på dig. 

Min magkänsla säger mig att just DU är rätt. 
Att just DU inte kommer yppa ett ord. 
Inte ens att det är just DU som läser.

Du har redan fått det. Det ligger i din inbox i din mejl.
Jag skickade det tidigt i morse. Jag är så himla skrajsen nu.

Nu delar vi en hemlighet Du & Jag.
Jag måste våga lita på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar