lördag 12 oktober 2013

Sex o Snusk:



Vi var i Köpenhamn igår. Då fick min
man en del av sin födelsedagspresent.

Ni känner till den där offentliga toaletten
på Rådhustorget mitt på Ströget.

Där man kan gå ner ett par trappor, och det
är herrar åt ena hållet och damer åt det andra.

Där gick vi ner. Och så fick han sin present.
Vi smög in på damernas tillsammans. Ingen såg oss.
Vi stängde den lilla trånga toaletten om oss.

Så log vi mot varandra i samförstånd.
Jag lutade mig retfullt mot kaklet och knäppte sakta upp jeansen.
Han lutade sig mot toadörren och öppnade långsamt upp sin livrem.
Vi tittade varandra djupt i ögonen under tiden. Så drog jag upp
tröjan till kanten på behån. Han såg på mig med heta ögon.

Det är spännande och vid hör alla ljuden utanför dörren.
Han tar tag om mina höfter och han trycket mig bakåt mot det iskalla kaklet.
Han böjer sig fram och viskar befallningar i mitt öra. Jag gör som han säger,
det är otroligt skönt. Så tar han tag om mina höfter och han är alldeles hård och
hans ena hand trevar sig ner……

Jamen Herregud ni TROR väl inte på det här?! Såklart har vi INTE gjort det!
Jag är ju en respektabel och gift trebarnsmamma jag skulle väl ALDRIG...!
Aldrig på livet att jag skulle…! och på en offentlig toalett…! men Herregud
nu får ni väl skärpa er!

Skäms på er! Ska ni hålla på så här, och tro
sånt här om mig… ja då slutar jag skriva till er!


Ps. Fast ibland kan jag bli lite sugen på att skriva en riktigt fet och snuskig sexroman.
Jamen ni vet, en sån där bladvändare så man nästan halkar ur brallorna när man läser den. Tror ni jag hade fixat det?


1 kommentar:

  1. Hahaha! Du förgyller min lördagsmorgon.
    Jag har sagt det förut och jag säger det igen,
    dina skriverier är som chokladbiten på en hotellrumskudde.

    Jag tror absolut att du kan fixa att skriva ångande heta sexnoveller.
    Det har du visat prov på i det här blogginlägget. Glöm bara inte att kombinera
    sexet med humor för sex är bland det roligaste man kan ha utan kläderna på

    SvaraRadera