torsdag 9 maj 2013

DetoxSoppa:


Toys DetoxSoppa. Till mig. Jamen tack. Tror jag.



Den här soppan 
har jag ätit till lunch 
och middag i flera dagar nu. 

Den ska vara bra för… för… ja inte vet jag. 
Men jag vet vad den INTE är bra för. Den är 
INTE bra för humöret. 

Jag har ju en nära döden upplevelse av hunger här. 
Jag går snart ut i gränden här utanför. Sliter in nån 
stackare och styckar, marinerar, grillar och äter upp 
honom. Eller va sjutton, jag är så hungrig så jag sätter 
tänderna i honom medan han lever.

Receptet har jag fått av Toy och soppan är god. 
Den är full med färsk chili och det brinner rejält i munnen. 
Det ska visst vara bra för förbränningen. Det funkar mot 
igentäppta tårkanaler också kan jag meddela.
Men den fungerar. Jag är bara så sjukt trött på den! 

Så ja, jag brukar tröstäta lite EFTER att jag har ätit sopphelvetet. 
Så att jag ska ha något att se fram emot. Jamen ni vet, lite sådär 
som när man går med barnen till tandläkaren och de får en tatuering 
efteråt. Så gör jag med mig själv också. Tröstar mig själv med en 
rekorderligt tilltagen chokladbit. Toy måste väl ändå vara nöjd som 
har lyckats få mig att äta sopphelvetet. Eller?

Föresten; 
Eftersom jag ju betalar Toy så borde 
det väl vara HON som äter sopphelsiket!

Vill du ha detox-fucking-sopp-receptet kanske?

3 kommentarer:

  1. Ja, du det där med att belöna sig när man varit duktig....känner igen det..../tina

    SvaraRadera
  2. Recept kommer nästa vecka!
    Bortrest över helgen.
    Ha det fiiint!

    SvaraRadera