lördag 15 december 2012

Handywoman:


Astrids blivande säng.


Och jorå, det är jag som tapetserat hennes ursöta tapet.

Det här blir en anslagstavla till lilla Ljuvelen. Rosaprickig förstås.

Ett platsbyggt skrivbord till 12-åriga Bella.

Väggarna är mer än två meter i skillnad så platsbyggt är det enda som funkar här.

Jo, jag gör faktiskt det allra mesta själv.
Handywoman som jag nu är. Jag är riktigt
duktig på att måla. Jag är helt ok på att tapetsera.
Jorå, jag klarar både mönsterpassning och snedtak.
Jag kan skruva, slipa, spika och hanterar galant både
skruvdragare och borrmaskiner. Sen är jag ju en rätt
duktig renoverare av gamla antika möbler också.

Men det är ju inte klokt vad jag är duktig när jag tänker efter.
Jag skulle nog vilja vara gift med mig själv.

9 kommentarer:

  1. Målar du i byxor fr Ralph Lauren?!

    SvaraRadera
  2. Blir säkert jättefint och vad duktig du är.
    Men du nu till något helt annat med tanke på dina inlägg om din vikt. Du ser ju precis lagom ut, vet att man aldrig är nöjd som kvinna men du är fin som du är.
    /Tina

    SvaraRadera
  3. Carola, det vet vi som känner dig, där finns det jävlar-anamma så det sprutar om det. Om jag inte bodde så långt i från skulle jag väldigt gärna vara med, jag hoppas att du känner det. Ha det så bra i röran.
    Kalle

    SvaraRadera
  4. I am in fact grateful to the owner of this site who has shared this impressive
    paragraph at at this time.

    Stop by my page :: directory

    SvaraRadera
  5. Hi! I've been reading your weblog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas! Just wanted to say keep up the great work!

    My blog ... how you can help

    SvaraRadera
  6. I am sure this paragraph has touched all the internet users, its really really nice piece of writing on building up new
    webpage.

    my blog post experienced

    SvaraRadera
  7. Every weekend i used to go to see this website, because i
    wish for enjoyment, since this this web page conations genuinely nice funny stuff too.


    Here is my weblog: I loved this

    SvaraRadera
  8. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

    Feel free to surf to my page source

    SvaraRadera