tisdag 11 december 2012

Du där. Din åsikt:



Jag vet att man ska, 
eller i alla fall borde
lägga ut många bilder 
på sin blogg. 

Det är tydligen skitbra för statistiken.
Och det stämmer säkert.
För andra.

För mig verkar det vara precis tvärt om.
När jag lägger ut bilder så sjunker statistiken
katastrofalt. Ingen som vill se, gissar jag.
Men när jag inte lägger ut bilder utan bara
skriver, då går besöksräknaren bananas.

Så det skulle vara tacknämligt (rejält gammalt ord det!),
om ni skrev vad ni gillar mest:

Många bilder och lite text.
Eller mycket text och… ja, ni fattar.

Men precis nu när jag skriver 
så kommer jag ju på det. 

Ni tycker ju aldrig någonting. 
Jag har hundratals fina läsare här varje dag. 
Men nästan ingen har någon åsikt.
Så det här blir kanske svårt, att få 
något svar från er, menar jag.

Men just för denna gång vore det bra att veta vad ni gillar.
Vad är det som gör att just DU går in här och läser.

Skriv anonymt om du vill. Jag kan inte se vem du är,
so feel free att tycka precis vad du vill. Jag ska inte jaga
dig med blåslampa eftersom jag inte vet vem du är.
Men det vore roligt att veta. Vad ni gillar mest.


Men hör jag inget från er, 
så går jag nog på statistiken. 
Med få bilder alltså.


9 kommentarer:

  1. Hej hopp !
    Jag bara ÄLSKLAR att läsa din blogg .....får dagens skratt över ditt sätt att skriva och bjuda på dig själv :)
    Jag tycker en blandning av text och bilder är bästa kombinationen. KÖR PÅ !

    Tack för en bra Blogg :)

    SvaraRadera
  2. Många bilder på dig!!! :-))

    SvaraRadera
  3. 50-50 både bilder och text :)Du är ju kanon och skriva men bilder är också roligt

    SvaraRadera
  4. Hej där!!
    Läser din blogg varje dag och får ofta dagens skratt. Vist det är väl kul med en bild då och då!!!

    Tack för en bra blogg:)

    SvaraRadera
  5. Eftersom jag nu är som jag är..
    Så tycker jag att de ska blandas hejvilt! Älskar att följa din text & att få se bilder på ditt liv.

    SvaraRadera
  6. Japp både och :-) Du är fyndig både i text och bild..

    SvaraRadera
  7. Gillar dina texter väldigt mycket men lite bilder är också kul. Ja en blandning helt enkelt. Keep up the good work <3

    SvaraRadera
  8. Bilder är underbart :-)
    Jag är tyvärr en sån som gärna läser men inte komenterar så mycket, men jag älskar ditt sätt att skriva på å läser gärna.

    SvaraRadera
  9. Blanda!! Visa gärna inredningsbilder :)

    SvaraRadera