fredag 27 september 2013

VintageFynd:

- Det är ju äckligt att han är naken!...

...tycker Astrid som tar på honom småbyxorna.
Det rätta vintagestuket!


Du skulle inte tro mig om jag 
berättade vilken dag jag haft idag.

Så därför berättar jag 
inte vilken dag jag haft idag.

Jag berättar istället om mina coola vintagefynd!
En manlig torso (en kropp utan armar, ben och huvud för er som inte vet det), 
helt klädd i svart mosaik. Som en assnygg konstinstallation. Jag är såå nöjd! 
Och jag tycker han är såå snygg! 

Astrid tycker det är äckligt att han är naken och 
visar pillen, så hon tog på honom Biancas bikinibrallor.

Två stycken snyggt slitna skinnpallar 
inhandlade jag också. Fina va!

4 kommentarer:

  1. Barn är bra roliga ;) Skulle vara trevlig och se lite hur du har i hemmet, bilder kanske? :)

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  2. Känner igen sakerna det är inte så att dom heter Uni och Andreas som sålde dem;)

    SvaraRadera
  3. Hihi!! Jooo Anette!!
    Vilken blick du har. Och vilket minne! Visst är det dem och visst är prylarna coola!! De ska flytta in till stan! Hej hopp

    SvaraRadera
  4. nära vänner till mig eller som Uni säger att jag har varit hans amma :)

    SvaraRadera