tisdag 24 september 2013

Skita I Det:


En liten morgontrött Ljuvel.


 Vi är på väg till skolan. 
Och DET är ju inte mycket att blogga om...

...tycker en 15-åring. 
Nä, det kan man ju bara hålla med om. 
Så förlåt mig. För detta tramsinlägg.

- Har man inget att blogga om kan man ju skita i det!

Joru.
Har man en 15-åring då får man 
ofta höra svidande sanningar.

Och hon har ju rätt. Idag i alla fall. 
Jag HAR ju inget att skriva om idag.

Eller, jo jag har ju massor i huvet egentligen. 
Men jag har en del annat för mig som också 
som upptar min tid. Så då blir det litta fattigt här idag.

Så det får bli några fåniga bilder från när jag och en
mycket morgontrött Ljuvel gick till skolan imorse.

Ni blir väl inte arga på mig för att jag lägger ut sånt här trams? 

Jag gör ju det så sällan så ni kan väl för 
Guds skull ha lite överseende med just det.

1 kommentar:

  1. Självklart har jag överseende :-) Tycker det är fantastiskt att du har så mycket och skriva om OCH att du hinner. Jag skulle nog inte kunna knåpa ihop ett enda blogginlägg jorå ett kanske men inte något av intresse för någon annan ;-)) Fina ni är förresten alla 3/Tina

    SvaraRadera