onsdag 25 september 2013

Lycklig. Smal. Trygg:


Bara KÖR NER DET i halsen på oss! Grrr.


Har ni läst Expressens
söndagsbilaga nu i helgen?

Jamen då vet ni ju varför ni är olyckliga och
känner er otrygga. Om ni nu gör det ibland.

Det är ju för att ni inte är smala!

Jamen fy fasiken vad jag är trött på all bantarskit
som finns överallt. 5:2 dieter och lchf och allt skit
som medievärlden fullkomligt trycker ner i halsen på oss.

Så om jag då faller igenom en dag. Om jag känner
mig lite ledsen och lite deppig så är ju det helt normalt.

För det är ju mitt obeniga arsles fel!
Såklart.
Att jag inte har tänkt på det förut.

ALLT ja, precis ALLT ordnar sig ju
bara jag skaffar mig ett benigt arsle.

Då blir jag helt igenom lycklig.
Då blir jag helt igenom trygg.

Jag lovar, jag blir säkert skitsnygg på morgnarna också.
Inte kommer jag någonsin mer ha pms eller vara en morgonbitch heller.
För att inte tala om hur alla förlagen nu kommer slåss om att få köpa mitt
färdiga och helt plötsligt Nobelprishyllade bokmanus. 
Det beror ju inte på att manuset behöver bearbetas mer. 
Nänä, det beror ju förstås BARA på mitt feta arsle. 
Gud så himla korkat av mig!
Att jag inte har fattat en så enkel korrelation tidigare.

Benigt arsle är lika med lyckligt liv! Alltid.

Så nu jäklar. Nu är det bara att sätta
igång och skaffa sig det där beniga arslet.
Så löser sig resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar