söndag 29 september 2013

Surkommentarer:



Det har trillat in en och 
annan sur kommentar här. 

Jag brukar plocka 
bort dem om jag ser dem. 

Fast det är ju lite kul ändå. 
Att även de sura, de avundsjuka och de bittra läser min blogg. 
Kul för er. Vore ännu roligare om ni inte skrev anonymt. 
Men egentligen skiter jag i vilket. Det här är ju min blogg. 
Det går ju jättebra att skaffa sin egen blogg. Där kan de 
sura, de avundsjuka och de bittra skriva precis vad de vill. 

Det som förvånar mig är att om man nu inte gillar min blogg 
så undrar jag varför i hela fridens namn man tar sig tid att läsa den?
Och tar sig tid att skriva kommentarer i den också. 
Det är ju ännu mer obegripligt?!

Vad är det för fel på dem?

Fast jag antar att jag får räkna med en och annan snyting. 
Jag menar, jag vet ju att jag skriver som en riktig rich bich. 
Och sånt kan reta gallfeber på vissa. Uppenbarligen.

1 kommentar:

  1. Nej, jag fattar inte varför dessa människor fortsätter läsa en blogg om de nu retar sig på ditten och datten. Och jag tycker inte att du skriver som en "rich bich" (då hade jag slutat följa dig- hihi). Jag tycker det är härligt att läsa om allt du skriver om för dina inlägg handlar ju definitivt inte bara om pengar och rikedom utan faktiskt om andra tänkvärda, viktiga saker i livet också. Kram Tina

    SvaraRadera