torsdag 19 september 2013

I´m Back:

Jamen så sågs vi igen!
Jag och min kärlek NYC.

Vi har haft finfina dagar
tillsammans jag och min älskare.

Men nu är det du och jag igen. Har du saknat mig?

Ska jag berätta lite om hur vi har haft det? Vill du kanske se fler bilder?
Bara hör av dig. Jag vill ju inte verka tjatig och lägga ut en massa
bilder här som ingen vill se. Såna som ingen orkar med att titta på.

Men om ni VILL så gör jag det, såklart.
Och du, jag VET att bildkvalitén är usel.
De är fotade med mobilkamera sådär lite snabbt bara.
Men håll tillgodo ändå!


Vi bodde på ett fett design- och boutiqehotell
med den fetaste takterrassen jag någonsin skådat!

Här vill man väl spendera många, många timmar!
Det gjorde jag ju också! Spenderade många, många timmar där.

Sen fick jag ju springa bort en del av allt
kaloriöverflöd i en väldigt tidig joggingtur i Central Park.

Det hände att vi åt frukost här på The Boat House i parken.
Mycket trevligt ställe. Där jag höll på att bli uppraggad av en
hundrastande man som mycket tydligt meddelade att han var
skild och att hans förra fru fått sonen och han fått hunden!
Eh? Jaha liksom. 


Man kan ju nästan inte ha det bättre än så här va?

6 kommentarer:

  1. Jaaaaaa....som jag har saknat dig här på sidan. Iofs gillar jag ju Insta men det blir inte detsamma!! Så jag är vääääldigt glad att du är tillbaka, förgyller min tråkiga vardag när jag sitter och skriver på mitt förbannade examensarbete. Så in med massa bilder och inlägg ;-)))) Låter nästan lite creepy när jag läser min kommentar men jag lovar jag är HEEEELT normal. Kram Tina

    SvaraRadera
  2. P.S glömde säga att bilderna är jättefina, skulle inte ha något emot att bo på det där hotellet :-) /Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Tina!

    Jag vet ju inte vem du är.
    Men jag tror/tycker mig vara ganska duktig på att läsa mellan raderna. Och du, du verkar helt normal! Varken creepy eller galen.

    Jag förstår att det är skönt med lite av min lättsmälta rappakalja mellan varven när du skriver ditt examensarbete. Jag kommer ihåg när jag skrev på min C-uppsats för några år sedan. Jag försökte hitta på en massa "viktiga och helt nödvändiga saker" att göra för att liksom komma undan för en stund! Men du kommer vara såå nöjd med dig själv när du äntligen lämnar in ditt arbete! Stort Lycka Till!!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är tillbaka har saknat dig!!! Läser alltid på fm till kaffet. Ha en bra dag // FPB

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt lycka till och tack för att du inte tror jag vare sig är galen eller creepy :-)
    Ja allt annat är såååå mycket roligare att hitta på än just uppsatsen, men just nu har jag kniven mot strupen så det är bäst att jag låter bli att städa de där skrymslena som bara måste städas när man skriver uppsats ;-)
    Jag älskar din "rappakalja" men har funderat en hel del på det här med att man följer någon som bloggar som man egentligen inte känner personligen och lite märkligt att det blir en rutin i vardagen att gå in och läsa inläggen varje dag och DESSUTOM sakna det när det inte kommer några....lite märkligt är det..../Tina

    SvaraRadera
  6. Glad jag blir att du är tillbaka ;) och hääärliga bilder har du med dig!!! :D

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera