lördag 21 september 2013

Bloppisen:

 SÅLD!
Tunn stickad tröja:
Utställd modell med tajta ärmar från armbågen cirka. 
Liten broderad text på ena ärmen.
Material: Viskos-bomull-nylon
Märke: Susanne Nilson Sweden
Storlek: Large
Pris: 200 kr 







Vid sommarblus:
Kort vit blus med båthals och vida ärmar
Material: Lin-bomull
Märke: Zara
Storlek: Small (stor i storleken)
Pris: 100 kr





Tunn stickad kofta:

Oversized omlottkofta. Kort bak och längre fram.
Material: Bomull
Märke: Juicy Couture
Storlek: Medium (mycket rymlig i storleken) 
Pris: 100 kr




Kort brodyrklänning:
Strechklänning som är helfodrad i siden. Något mer beige/mörk i verkligheten
Material: Siden-nylon
Märke: Bortklippt
Storlek: Bortklippt. Men jag gissar small-medium
Pris: 100 kr





Oversized tröja:
Vid modell i tunt material
Material: Bomull-viskos
Märke: XXI 
Storlek: Medium (mycket rymlig)
Pris: 100 kr




Multifärgad tröja:
Tunn partytröja med hål för axlar. Mycket vid i modellen.
Material: Polyester
Märke: Forever 21
Storlek: Extra large
Pris: 200 kr




Tunn stickad tröja:
Stickad kort och mycket vid tröja med tryck fram
Material: Bortklippt
Märke: Juicy Couture - bortklippt
Storlek: Bortklippt men jag gissar Large
Pris: 100 kr





Pleasejeans:
Rosa -ljusare än på bilden
Material: Bomull
Märke: Please
Storlek: Large
Pris: 500 kr 


På alla priser tillkommer frakt med 50 kr.
Hör av dig till mig om du vill köpa. 
Jag behöver namn/adress till dig.
Sätt sedan in pengar på mitt konto. 
Så skickar jag omgående!

Ps. Har du frågor om något av plaggen så bara hör av dig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar