lördag 17 augusti 2013

Stånk o Stön:


Hugaligen! Skelett i garderoben.


Har du uppförsbacke i ditt liv ibland?
Nähä.
Men det har jag.
Idag är en sån dag.

Inte precis gastkramande ångest.
Men det är tungt utan anledning.

Fast jag är ändå rätt säker på att du också har såna dagar. 
Skillnaden mellan dig och mig är bara den att jag skriver om det. 

Så att tusentals av er kan läsa. Och gotta er åt att mitt eventuella 
awesome life inte alltid är så himla awesome som man kanske skulle kunna tro.

Det är lite gammal skåpmat och några gamla lik i garderoben 
som kommer över mig ibland. Ja, jädrar vad fullt med döingar 
och gammal äckelmat jag har i mina garderober. 

Du skulle ramla baklänges om du visste ens hälften.

3 kommentarer:

  1. Ja du vist har man väl några lik i garderoben mm . Ha en fin lördag och hoppas kisseriet är bättre!? // FPB

    SvaraRadera
  2. Hehe...ta o berätta lite...berätta de som inte är sååååå "farligt" ;)

    Nyfiken juuuu ;)

    // AnkiPe

    SvaraRadera
  3. Du, ibland när man öppnar den där garderobsdörren så ramlar det ut en hel kyrkogård med skelett :-) Jag försöker intala mig att de där skeletten har gjort mig till den person jag är idag och att det hör till livet, men visst några skelett hade man ju kunnat vara utan ;-) kram/ Tina

    SvaraRadera