torsdag 15 augusti 2013

Gillar Jag Det Här?:

Jag är inte så säker på 
att jag gillar det här med 
Instagram så mycket. 

Instagram är lite som en 
serietidning - bara bilder.

Facebook är lite som en bok - ibland skriver 
någon ord som får en att stanna upp och tänka till.

Just det - med tankekullerbyttor - det som Facebook ger mig ibland. Just det gillar jag.



Du undrar varför jag har ändrat till ett pissfult teckensnitt? Jo, det undrar du visst! Svaret är att jag ligger i sängen och bloggar på mobilen. Mäh! Varför då? Jag jan nästan inte gå, eller stå upprätt. Igår satt jag på golvet och duschade! Jo, det är sant och det är inget att skratta åt. Mina njurar har gått bananas här. Minns inte när jag hade såhär jääävla ont senast. Och ja just det, det går inte att ändra teckensnitt på telefonen. Eller JAG kan iallafall inte sånt svårt! Så skriv nu till mig och roa mig när jag ligger här och tänker på allt jag missar och kommer missa. DET ÄR JU SYND OM MIG NU!!

8 kommentarer:

  1. Usch det låter jobbigt men nu ligger du i alla fall still o vilar i alla fall- hoppas du fått antibiotika för att driva ut skiten!!
    Själv har jag hostat lungorna ur mig de senaste dagarna och då kommer man heller inte så långt...och kan inte prata telefon heller..suck!

    kopierar nu in mitt inlägg under "Pengars ovä..(kom ju på att det inte är lönt att skriva på gamla inlägg för det är ju en blogg..ha ha )
    så har du lite o läsa :-)
    "Du skriver så himla bra och du har så många kloka värderingar!! I stackars jantelandet Sverige är det faktiskt frivilligt att läsa en blogg så varför gör då vissa det? Ta inte åt dig och sträck på dig även om de fulla fickorna kanske tynger ner lite...:-))
    Det är ett nöje för mig att läsa din galna blogg som avbrott i arbetet då och då.
    Jag måste berätta när jag i mitten av juni stod inne i Hamrelius bokhandel på gågatan i Malmö för att köpa lite "semesterpocket".
    Där stod jag och liksom dagdrömde ut på gatan efter läst någon intressant baksida och det var där jag kände igen dig....har aldrig träffat dig men kände igen ko kängorna och din ljuva lilla prinsessa som dansade sprang framför dig. Jag hann tyvärr inte ut förrän du var borta men jag skrattade högt för mig själv åt situationen!!
    Nästa gång ska jag vara snabbare.
    Fortsätt precis som du är!!Efter semestern har jag lite att läsa ifatt på din bloff också. ha det gott/Agnetha

    SvaraRadera
  2. Usch och fy så trist å va sängliggande. Hoppas du snart är på benen igen.
    Jag är helt tvärtom dej angående Instagram och facebook. Insta är mycket roligare. Älskar fina bilder, det är som godis för ögat!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hmmmmm...och åter...hmmmmmm...har du VARIT hos farbror doktorn??? Har haft själv det där så vet att det är ICKE KUL!!! Ta lite choklad och lite mer gott och be din man massera dig så kanske det blir lite lättare...krya på dig!!!

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  4. Glömde...Jo..teckensnittet..klart jag undrade vad du höll på med ;)

    // AnkiPe

    SvaraRadera
  5. Håller med om detta med FB och Insta.... På FB får man tänka till lite iaf på insta lägger man ut en bild (på vad som helst) och alla ropar bravo....
    Fast allt är ju på skoj. ��

    Krya på dig!

    Lindetjej

    SvaraRadera
  6. Krya på dig och insta är ju bra på sitt vis, och man kan ju skriva en liten text/ Mia i Linde

    SvaraRadera
  7. Nej för urunvägsinfektion!! Men hade vi nu bara bott grannar hade jag ordnat det där redan igår åt dej. Med lite bra kontakter har jag alltid en penicillinkur för eländet hemma. Nu hoppas jag bara att du fått dej en dos och att du snart e bättre.
    Krya kram
    Linda

    SvaraRadera