söndag 25 augusti 2013

Sköna Söndag:


Fixade för en trevlig sensommarfest...


...på gång till festen...

...och nu åker vi! Bye Bye!!

En sån rackarns trevlig fest vi var på igår!

Eftersom värdparet är två vackra och fantastiska kvinnor, såna som vi
tycker väldigt mycket om så var festen just så där extra trevlig också.

Och det var övervägande andra gaypar där.
Jag gillar det! Jag gillar det mycket!
Det gör något med stämningen.

Den här känslan som en del (ett fåtal) skrajsna och osäkra heterokvinnor 
sänder ut, den slipper man. Man slipper också den här känslan av 
konkurrerande verksamhet. Det blir så härligt avslappnat och härligt ja, 
mysigt helt enkelt.

Jag är väldigt glad att vi känner våra gayvänner
och att de i sin tur har en massa härliga vänner
som vi nu har lärt känna en del av.
Underbara människor!

Man slipper den där känslan av att bli synad. För att någon kvinna tror att jag ska sno deras man. Jag ska inte sno någons man överhuvudtaget. Jag har en egen man. Jag älskar min egen man. Och jag skulle inte vilja ha någon annan. Men jaja, det är ju den där konkurrerande- verksamhets-känslan som man slipper på såna fester som det roliga vi var på igår.

Så TACK för ett finfint partaj!


1 kommentar: