tisdag 14 januari 2014

KalsongCarola:

Skulle JAG...

...töja ut hans...

...himla kalsonger?! Det var det fräckaste!




Jag tycker ofta att det 
står Carola på Tomas tröjor. 

Det händer att det står 
Carola på hans kalsonger också.

Varför är herrkläder ofta så mycket skönare än
figursydda, tajta och i osköna tyger sydda damkläder?

För att inte tala om kalsonger. My good så bekväma 
benkläder de har de där herrarna. Det händer att jag 
har de bekväma på mig jag också. Det tycker Tomas inte om.

Vet ni vad han säger
den fräcka gamla geten:

- Använd inte mina kalsonger, du töjer ut dem i låren.

Vafalls?!

2 kommentarer:

  1. Hehehe...1-0 till din man! Sorry Carola!

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  2. Hahaha- "vafalls"....vilket roligt uttryck och inlägg :-) och verkligen oförskämt av maken att påstå att du töjer ut dem i låren- inte populärt ..../tina

    SvaraRadera