onsdag 22 januari 2014

Gammal Skåpmat:

Jag hittade...

...de här...

...gamla bilderna...
...och tyckte...

...att de fortfarande...

...var tillräckligt...

...bra för att hängas ut!

Vet ni, jag satt och raderade gamla bilder 
och lite annat tjafs som har blivit liggande. 

Så hittade jag de här fotona. 
Gamla bilder från vårt förra hus. 

Ja, jag vet att en del som har varit hemma hos oss 
inte känner igen sig riktigt. För jag BYTER ju prylar 
stup i ett. Men ni känner väl igen själva huset i alla fall. 
Jag tänkte att ni kanske tyckte att det också var lite kul 
att se gamla bilder. 

Jag har massor, massor, massor med foton liggandes 
som jag kan lägga upp om ni vill ha lite inspiration eller 
bara för att ni tycker att det är kul. Dessa bilder är från 2010.

Jag har en hel del gamla bilder från äldre fotojobb som jag kan ge er. 
Jag har en hel del gamla bilder som jag gärna skulle vilja ge er också ,men som jag 
inte får, då rättigheterna är sålda. 

Men det allra mesta äger jag rättigheterna till.
Så om ni vill så lägger jag ut lite sån gammal skåpmat till er.
Om ni vill alltså!

5 kommentarer:

  1. Håller med föregående talare. JAAAAAAA roligt att få idéer, och det har du. Många och bra. :))))))

    SvaraRadera
  2. JAAAAA!!! Vad glaaaa jag blir!!! Öööös bara på!!! :D

    AnkiPe

    SvaraRadera
  3. Ja, gör det! Tittar gärna på fler fina bilder:)

    SvaraRadera
  4. Tycker du har en riktigt fin inredningsstil. Finns inspiration att hämta:)) Men det är ju det där med att orka/hinna/leta/ta tag i att inreda sitt eget hem som man vill ha det!! Eklund

    SvaraRadera