fredag 17 januari 2014

Gaypeople Är Farliga:


Så HÄR ser en rysk tant ut i min fantasi. Och INTE som de jag fick se imorse. 
Alltså, jag trodde jag var ganska luttrad, men att googla på ryska kvinnor med inga kläder 
på bild och med döda fiskar och ja, jag gitter inte ens skriva ut vad jag såg. 
Herregud! Det kommer ju ta hela dagen att återhämta sig efter den chocken!!


Jag tycker det är skrämmande. 

Jo, faktiskt så skrämmer det nästan skiten ur mig. 
Och då är jag inte så speciellt lättskrämd av mig. 

Men ta Ryssland och Uganda och andra länder där det faktiskt är förbjudet. 
Att vara gay. Som om det vore något slags lagbrott. Det är ju bara helt och 
totalt ointressant. Vem folk har mellan lakanen. Vem bryr sig. Folk får väl ha 
vem de vill. Hon, han eller hen. Jag är bara helt ointresserad. Jag är intresserad 
av människor. Med betoning på just människor.

Och nu inför OS som ska gå av stapeln i Ryssland. 
Då går ryska staten ut med att homosexuella deltagare 
från andra länder får delta i OS om de inte sprider homosexuell 
propaganda. Va!? Exakt vad fasiken ÄR homosexuell propaganda?!

Jag umgås med gaypeople nästan dagligen och jag 
har då aldrig märkt att jag har fått någon homosexuell 
propaganda nerkörd i halsen (passande uttryck, jag vet!).

De där ryssarna, de är ju inte kloka. 
De måste ligga decennier efter i sin utveckling. 

Det räcker ju bara att stöta på en del såna där Smadridskis på semesterorter. 
Det SYNS att de är ryssar. Totalt omoderna. Platinablonderade tjocka tanter i 
för små leopardbikinis med fett med puder över sin taskiga hy och med knallblå 
ögonskugga ända upp till ögonbrynet. Det är ju en bedrift att de ens lyckas HITTA 
en så blå färg på 2000-talet. 
Gapar och skriker och lever rövare gör de allt som oftast också. 
Nu måste jag väl lägga till att det ju såklart inte gäller alla ryssar. 
Nä, såklart finns det fina, trevliga och ödmjuka ryssar. Ja, såklart. 
(Jag har inte träffat någon än bara). För annars kan ju någon som 
är extra lättstött anmäla mig för hets mot folkgrupp eller nån som 
känner sig dödligt kränkt kan ju också göra slag i saken. Det är ju 
så himla populärt nuförtiden att känna sig kränkt. Folk blir kränkta 
åt höger och vänster för minsta skitsak.

Men för att återgå till det här med gayhistorien:

Då är det ju såhär kanske. 
Att de där skiträdda ryska homofoberna kanske har insett fakta. 
Att gaypersoner nästan alltid är lite, lite bättre än oss andra. 
Och kanske skrämmer det dem?

Känner du någon som är gay? 
Visst håller du väl med mig?

Är de inte så man nästan blir lite förbaskad för att de är så himla snygga, 
och alltid lite roligare, och alltid lite klokare och alltid lite vassare i skallen 
och alltid har de mer empati och mer sympati och alltid har de ALLT!

DET kan möjligtvis provocera att de är snäppet BÄTTRE än oss straigtha. 
Sen kan man ju undra hur den där Gud tänkte, för det är ju förvånansvärt 
ofta som de gayrädda använder sig av Gud & company för att rättfärdiga 
sina knäppa tankar. Att det är syndigt enligt Bibeln och bla, bla, bla. 

Men i så fall tänker jag, har ju den där Gud 
gjort ett BIG MISSTAKE med de som är gay. 

VARFÖR gjorde han då gaykillar så galet snygga? 
VA!? Snacka om fel i produktionen!



Ps.
Jag skulle lägga ut en bild på en sån 
där rysk Smadridski-tanta åt er tänkte jag. 

Men alltså Herrejisstanes när jag googlade på såna bilder. 
Jag skrev helt oskyldigt in "bilder på ryska damer i bikini". 

Åh, himmel o pannkaka vilka bilder det kom upp! 
Och frågor om jag ville både det ena och det andra. 
Jag blev ju helt förskräckt. Tittade mig snabbt omkring 
så ingen hade SETT vad jag i min enfaldiga dumhet 
hade googlat om. Och TÄNK om nån från Gestapo eller CIA 
eller nåt SER att jag har googlat på det här. Och jag helt 
plötsligt dyker upp på nån lista över presumtiva sexualförbrytare. 
Jag blir ju helt svettig. Hujedamej!


1 kommentar:

  1. Hahahaha...vad jag skrattar....ja du Carola...jag törs inte änns googla på det och så TYPISKT att DU var tvungen att skriva ut vad just du hade googlat på!!! hahahaha...för du visste säkert att många av oss inte kan låta bli ;) men jag tänker inte kolla vill inte få Gestapo eller CIA efter mig :D

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera