tisdag 2 april 2013

Vad Vill Ni Ha Av Mig:



Jag tänker att jag ska fråga
er vilken typ av blogginlägg
ni helst vill att jag lägger ut.

Jag funderar på om ni kanske skulle gilla
att jag la upp lite enkla inredningstips.
Hade ni gillat just det?
Några bilder från små projekt jag pysslar med. 
Tillsammans med enkla förklaringar.

Inga dyra 20 000 kronorstips utan
små okonstlade idéer som är enkla att ta efter.

Vad tror ni om det?
Bra idé?
Dålig idé?

Eller ni gillar mina mastiga mastodonttexter? 
De där som är smockfulla med sånt som 
händer mig. Lite allmän galenskap i vardagen. 

Sen har jag ju lovat att jag SKA lägga ut några av de däringa Secret Box-bilderna. Jamen ni vet, de där som jag lovade mig själv att aldrig publicera här. Men man ska verkligen aldrig säga aldrig. Egentligen så bryr jag mig inte om det. Jag menar, hur många av er har INTE sett en naken kropp någon gång? Nä, just det. Jag lovar - jag ser ut som de flesta andra. Så när bilderna är klara för deras egentliga uppdrag så lovar jag att lägga ut nån liten skämsbild här. (Fast jag skäms ju nästan aldrig!).





6 kommentarer:

  1. Hallå
    Är ganska så ny på din blogg är usel på sånt här har bara kunnat läst den när nån vänlig själ lagt upp den på fejjan , men för ett par veckor sen googla ja ditt namn sen blogg å hitta dej så nu har du en egen sida i min lur :) har läst ifatt å kan hela ditt knasiga liv å måste säga att du är så jäkla tokrolig så man bara älskar dej!Lite foton jätte kul tips å råd oxå skoj å nyttigt för en annan men d kan du kasta in när hjärnan är lugn å inte bjuder på en massa galna poppupper för ja har fnissat å även gapskrattat å ja är inte speciellt lättroad å stava å föra mej mä fingrarna suger ja oxå på men hoppas mitt budskap iaf gick fram
    Hälsningar Carina Lindesberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej "Carina Lindesberg"!
      Så roligt att du hittat min blogg. Och så roligt att du GILLAR den också! Jag bugar o bockar. Jag tycker du kan "föra dig med fingrarna" good enough! Ha det fint!

      Radera
  2. Hej!
    Tar tacksamt emot inredningstips (känns som jag aldrig kommer på något själv nuförtiden ;-)) men gillar verkligen dina "mastodonttexter" också så fortsätt blanda. Kan bara hålla med föregående talare, allt som oftast gapskrattar jag när jag läser dina texter. Jag har försökt läsa andra bloggar men nä det ska vara så jäkla perfekt och puttinuttigt så jag blir helt matt och undrar om det verkligen kan vara så rosenrött....
    Tacka vet jag din blogg/Tina



    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där "Tina"!
      Nä, den som letar efter det perfekta och det puttinuttiga, den får leta nån annanstans. För HÄR finns det INTE. Här finns bara min sanning och min vardag.

      Tusen tack för att du gillar min blogg! Det är härligt att få respons, även om jag ser att massor läser varje dag så är det ju inte så många som kommenterar. Men DU gjorde det! Så TACK för det! Hej hopp!

      Radera
  3. Hej hej, Älskar din blogg som den är!!

    Ibland lägger jag en kommentar men oftast så läser jag bara:)

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Precis det är en go blandning redan nu och underhållande :-)

    SvaraRadera