söndag 28 april 2013

Möbler Till Utelivet:

De är så fina! Jag är så nöjd! 6 st inhandlade jag samt...

...åtta stycken jättekrukor för mindre träd köpte jag, och...

...två fina teakbänkar och fyra teaklyktor.

En soffa och två fåtöljer. Grushög, gamla stegar och sågbock köptes inte!

Kan man bli annat än nöjd...

...när såna här godbitar kommer hem.
Trädgårdsmöbelshopping. Big time.

Det blir ju lite allt på en gång när jag handlar nuförtiden. 
Häromdagen kom ett jättelass från DHL med 30 kollin. 

Fattar ni vad mycket emballage det är kring 30 kollin? 

Kartong, plast, frigolit, skit och drit. 
Tomas är på väg till Sysav just nu med 
allt mög. Ja, för ni menar väl inte att JAG 
ska åka till nån himla sopstation och befatta 
mig med sånt? Nä, just det.

Jag lovar att lägga ut snygga bilder 
sen när allt är på plats och allt har 
piffats och fixats med av mig. 

SÅNT fiffande håller jag på med när 
Tomas åker på äckelärenden.

Exakt NÄR kommer NI och umgås i våra nya möbler? 

Du, NÄR du kommer - glöm för 
Guds skull inte champagnen!

4 kommentarer:

  1. Vi kommer gärna! Exakt när som det passar er! Och bubbel blir det! // Jenny
    P.s Riktigt fin fint möblemang! Vem vill inte slå ner rumpan där med ett glas bubbel liksom;-) D.s

    SvaraRadera
  2. Vilken TID kommer ni mer exakt?
    För ni kommer väl IDAG?
    Eller allra senast imorgon?

    Allvarligt talat, det är precis
    samma tillbaka, ni får komma PRECIS när ni vill!

    Ha det fint!!

    SvaraRadera
  3. Jag tar med TVÅ flaskor!

    Mycket snygga möbler...finfina faktiskt!

    Kram på dig :-)

    SvaraRadera
  4. Artwood Lina, Artwood. Det mesta de har är ju så superfint. Du känner säkert till dem. Två flaskor blir toppen. Samåker ni då eller?

    SvaraRadera