torsdag 4 april 2013

BudgetTips:

Snygga flaskor att ha framme på bänken. Fina va!

 Jag lovade lite budgettips i inredningsväg. Här kommer det några såna! Tipsen är: enkla, snygga, praktiska och framför allt - Användningsbara. Jag menar, bara en sån sak.

 De bruna fina flaskorna till diskbänken har jag köpt på Lagerhaus för några tior. 
Jag tog bort deras fuletiketter och gjorde egna retrocoola.
Min nya favoritpryl.
 Den här lilla filuren till apparat har jag inhandlat på Claes Ohlsson. Ett ställe med massor av prylar. Prylar som man inte visste att man behövde. Denna lilla tingest kostar endast 139 kr och är guld värd.
Det blir så ordning och reda-aktigt med dessa burkar.
 Glasburkarna är inköpta på Ikea. Här har min älskade Dymoapparat varit framme.
Lite storkök, fast ändå inte.
 Det blir ju så bra! Snyggt, retro, praktiskt. Jag är mycket nöjd!
Stor tygboxar för allt man behöver men inte vet var man ska göra av det.
 Förvaringsboxarna har jag inhandlat på Rusta. Jo! De HAR prylar som är fina där om man bara pallar att leta lite. 79 kr styck kostar dessa. Åsså Dymoapparaten på det. Tada liksom!
Köp många! Du har mer skit än du tror!
Jo, men visst tycker ni att det blev lite snyggt. Lite två flugor på en gång. Spara OCH förvara.

1 kommentar:

  1. Precis sådana tips jag behöver, kul och jättefint är det/tina

    SvaraRadera