onsdag 10 april 2013

Flera Bilder. Mera Shopping:

En hel hög med Rassel o BlingBling.

Väldigt fina kuddar köpte jag!

Och en hel drös med tunga massiva ljusstakar.

Bra-o-ha-förvaring. Allt från tidningar till filtar kan förvaras.

Visst blev kuddarna fina ihop med nya möbeln!


Hur länge ska jag behöva hålla på 
och trixa med det där plastkortet?

Jag känner att det roliga i början när allt skulle handlas nytt, det håller 
mer och mer på att bytas ut mot en lätt trött attityd till det här med allt 
som behöver inhandlas. 

Men i alla fall:

Det mesta av kuddar, ljusstakar, förvaring 
och annat kommer från Eightmood. 
Schäslongen inhandlades från Fenson&Partner.

Men det är klart: Lite roligt är det ju fortfarande! 
Eller, ibland ganska mycket roligt också! Så jag 
borde bara sluta gnälla och vara galet nöjd över 
min lyxsituation! Eller hur? Det tycker ni ju innerst inne. 
Att shit; hur kan hon tröttna på shopping, så tänker ni, va?

7 kommentarer:

  1. Jättefina saker och vi kan gärna byta plastkort ett tag haha!!
    Tina :-)

    SvaraRadera
  2. Hej igen....En fråga bara sökte på Fenson& Partner och kom in på någon sida som heter Trendrum (Kristianstad). Är det där du beställt schäslongen ifrån? Har du beställt sänggavlarna (du visade i ett annat inlägg för ett tag sedan) där också? Kanonfint alltihop, ångrar nu att jag köpte en sänggavel till dotterns rum på Sova som vi väntat på i evigheter när jag kunde köpt en vääääldigt fin på Trendrum där tom mitt plastkort skulle räcka. Oj det blev ett långt inlägg...../Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Tina!

    Det är helt rätt.
    Fenson & Partner håller på att byta till Trendrum och de ligger i Kristianstad. Nu vet jag inte var du bor, men de har i alla fall ett showroom man kan besöka om man ringer innan.

    Jag har mycket riktigt beställt alla våra sänggavlar från dem. Samt även schäslongen! Oj höll ju på att glömma: jag beställde även våra Howardsoffor från dem.

    De levererar fraktfritt till dig. De bär upp det där du vill ha det. De tar av all emballage, de skruvar på eventuella ben och de tar med sig alla kartonger och skit när de åker! Häpp liksom. Bara en sån sak. Förutom att PRISET är outstanding!! Jag är mycket nöjd med dem.

    Så lycka till med shoppingen!
    Ha nu en härlig dag!
    Carola

    SvaraRadera
  4. Tack för svar. Vilken service och för de priserna, verkligen!! Bor ju i Norrköping så det är liiiiite långt men de kanske fraktar till hela Sverige....måste kolla upp det :-) Ha en bra dag. /tina

    SvaraRadera
  5. Hej :) Undrar vad du valde för tyg till schäslongen, jätte fint!?

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad har du valt för tyg till schäslongen? :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Oj, jag minns inte riktigt vad det heter. Men det är i en slags sammetstyg modell lite tjockare. Det är lejongult och väldigt tåligt. Det har den där rätta hotellfeelingen som man vill åt! Hoppas du hittar något liknande. Och lycka till!

    SvaraRadera