fredag 5 april 2013

Badrum på Gång:


Åh, så fint det kommer bli!


En sån här fin pjäs har jag köpt.
Jo, för det är bara jag som handlar.
Tomas får ju som ett nytt Kinderägg
mest varje dag. Och det ska han vara glad för!

Jamen lite nya möbler och prylar här och där 
som han inte har sett förut. 
Det borde han ju vara glad för! Eller hur! 
Att jag bemödar mig med att shoppa så 
mycket så han ska bli överraskad.
 
Visst är den bara helt awesome denna pjäs! 

Den står och väntar i lilla uthyrningslägenheten. 
Den är väl inpackad i kartong och plast och väntar 
på att bäras upp till vårt ännu mera awesome badrum. 
Ni vet, vårt väntande sjukt fina badrum med golv i romersk badhusstil.
Det som också var en överraskning till Tomas. Ibland tycker jag att han
suckar lite onödigt över mina trevliga små surpriser. Otacksamma mänska.

Jag undrar lite vem som tänker ta på sig ansvaret 
att bära upp handfatspjäsen på ryggen och sen knöla 
upp det för trappan? Jag gissar att det väger runt 200 
kilo med handfaten och granitskivan. Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar