söndag 14 april 2013

Ett Normalt Blogginlägg:



 

En skön eftermiddag på Ystad Saltsjöbad.

Jo, det är superfint där! Avslappnande miljö.

Men man kanske inte lunchar där varje dag. 145 kr är lite mastigt.
Vi säger inget till mamma, vi tar bara bort den första siffran. 
tycker hon att lunchpriset är: - Skapligt!


En lunch på Ystad Saltsjöbad med
AnnaKarin från CanCan Interiör.

AnnaKarin är förutom en härlig vän, också en
otrolig inspirationskälla och idéspruta.

Hon är allt det där man vill vara själv.
Hon är klok och vacker och härligt orädd
för allt nytt! Så tack fina AK för en finfin
eftermiddag!

Jag må verka både knäpp, gränslös och helt galen.
Och ja, det kanske jag är också. Men jag tror – eller
jag vill tro i alla fall, att jag är en bra vän. Pålitlig,
snäll och hjälpsam. Ok då, och lite halvgalen också.

Jag tänker ibland på vad jag har gjort för att förtjäna fina vänner.
Både gamla som funnits med länge, men också nya härliga som
kommit till under senare år. Det är riktig rikedom det!



1 kommentar:

  1. Åh rörd blir jag ❤ ja bästa rikedomen det är familj och vänner, gäller att inventera o konstatera hur bra man har det😃 Tack snälla Goa Carola du är superskön som är så rak, öppen och generös . Kryddat med humor och intelligens! Vad glad jag är❤ ses på freda!

    SvaraRadera