måndag 8 april 2013

Helgens Tramsiga Shopping:


Nya brallor. Ny stickad 
tröja och en ny sjal på det!



Säkert en ny favoritblus. Från byMaleneBirger.

Alltså, just de här köpte jag inte. Men nästan lika!

Fina förvaringskorgar och den fina plåtlådan!

Jag tänker att jag nog kommer bo i dessa 
brallorna. Hängiga, säckiga och klara liksom!

Ja, så kommer det då ett litet tramsigt blogginlägg.
Om shopping, dagens outfit och sånt. Jag vet ju att
en del av er gillar det. Och jag vill ju göra er glada!

Så vassego!

En vända i Köpenhamn tillsammans med mannen i mitt liv samt den lilla Ljuvelen slutade med nya brallor från Mos Mosh för min del. Jag gillar när brallor hänger lite. Det blir lite skönt slappt och ändå rätt snyggt.

En superskön stickad tröja med fina stora stickade detaljer på axlarna åkte också med. Samt en stor vit linnesjal. Fint va!

Helgen innehöll också en liten shoppingtur till Österlen och AnnaKarin på CanCan Interiör. Där slank det ner en superfin brun blus från Malene Birger, några korgar från TineK samt en fin stoor plåtlåda. Japp och Jaha och det var nog det hele!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar