fredag 12 juli 2013

Storleken Har Betydelse:



 
En litta lagom stor häst.

Jamen alltså ni får ursäkta mig, 
men storleken HAR betydelse!

Jag pratade men en gaykille som
inte höll med riktigt. Han tyckte att:

-         Storleken spelar ingen roll, det är
      mer how you swing it, som räknas.

Jaha.
Ok då.

Kanske det funkar så i gayvärlden.

Men alltså flickor, håll med mig nu:
I heterovärlden så HAR storleken
stor betydelse. Det bara ÄR så.

Kanske att de där som INTE är välhängda som bättre travhästar,
att de har andra fördelar. Som att de kanske är mer tekniskt fulländade,
eller nåt. Fast jag har då aldrig träffat på nån sån. 

Nä, jag gillar rekorderliga och bra travhästar.
Jag tycker att travhästar är fina och stabila.

Man vill ju verkligen ha den där rätta känslan. Eller hur!?
Jamen ni vet väl vad jag menar! Det MÅSTE verkligen kännas
lite som att ramla baklänges in i ett elstängsel. Det är ju lite den
känslan man vill åt. Eller hur flickor, håll med mig nu va?

Jag har väl haft en och annan T & G här och där (i mitt FÖRRA
liv såklart, har vi inte pratat om det här med mina gamla liv förut va!).

I alla fall, då när man kanske hade nån T & G – som för övrigt betyder
Töm & Glöm, så träffade man ju på en och annan INTE ramla in i elstängslet.
Då blir man inte lika nöjd! Juh! Det är inte roligt då. Eller skönt, eller kul, eller ja,
det är mer skit samma då. Då kan man ju lika gärna kissa och gå och lägga sig.

Har jag rätt eller har jag rätt?


3 kommentarer: