lördag 27 juli 2013

SommarRuttnarUrPåEr:

Nu gör jag som Albert för en tid.

Visst var det väl Albert han hette, 
den där drängen i Emil i Lönneberga? 

Han som sa:

- Nä, det här tror jag vi tar och skiter i, 

  när pigan Lina ville att de skulle bli festfolk 
  och gå te körka och gå sta och gifta sig?

Jo, visst var det väl han.


Jaja. Hursomhelst, jag säger iallafall 

som drängen Albert sa jag också:

- Nä, det här tror jag vi tar och skiter i. 


Fast jag menar bloggeriet. 
Jag lägger INTE ut ett blogginlägg om dagen här nu.
 

Jag tröttnar lite på att ni så sällan kommenterar.
Ni är ofta långt över 100 st som går in här redan före frukost. 

Ja och sen tickar räkneverket på resten av dagen. Men är det 
nån som orkar, pallar, vill eller gillar att skriva nåt till mig?
Nä, just det!


Så nu lägger jag ut inlägg här när det passar mig istället. 

Kanske varannan dag, kanske en gång i veckan eller kanske... Ja inte vet jag.
 

Vi får väl se!

12 kommentarer:

  1. NEEEJ! det tycker jag INTE, jag lägger upp svar från min mobil men dom fastnar inte, låter konstigt men nu fick jag gå in på datorn för att lägga upp det här, kommenterade ditt inlägg med magen, feta ungar , bilen och det sista men det funkar inte. Sluta inte!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. ALFRED!!! han hette ALFRED!!!! Drängen!!! Vad tråkigt att du ska dra ner på skrivandet...men förstår...

    Kram AnkiPe

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fortsätter varje dag, tycker det är så spännande att se vad du tar upp för 'ämnen'! Vet inte om fler är som jag men man vill gärna kommentera men vill då oxå hitta på nåt bra att skriva tillbaka och mina fingrar får liksom inte ur sig nåt bra.... Eh, ja du ser ju hur det blir...förstod du nåt av det jag skrev- haha :-/Tina

    SvaraRadera
  4. Din blogg lyser upp ens dag, man vet att det alltid finns någonting nytt och intressant på din sida. Men att kommentera är desto svårare, kanske för att det kräver någonting tillbaka. Jag hoppas att du fortsätter skriva och att du skriver för att det är din passion och inte endast för oss. Jag ska försöka bli bättre på att kommentera.

    SvaraRadera
  5. Nähä, inget nytt inlägg idag heller- PISS!!! ;-) /Tina

    SvaraRadera
  6. Jag är en av dom som läser varje morgon men inte komenterar ....Fy vad dåligt men du får en alltid att skratta och man längtar till ett nytt inlägg dagen därpå :)
    Hoppas verkligen inte att du slutar helt med Bloggandet :/

    // C

    SvaraRadera
  7. Läser din blogg varje dag, så bra!!!!!! Du snälla kom igen du glädjer ju så många med ditt skrivande! Jag lovar komentera varje dag // FPB Lindesberg

    SvaraRadera
  8. Hm ja tillhör även en som bara håller t på mobilen å d äe ett mörker! Har kommenter massa gånger å skrivet alltför mycke eftersom ja svävar ut å skriva är ju liksom inte min starka sida you now :) skriver som ja talar fast utan fulorden . Sen trycker man publicera å glömt ändra t anonym å hela skiten bara försvinner går inte backa lr uppdatera. Så hoppas oxå på förstås att du snart "surat"klart å vill bju in oss i ditt galnaliv å inte e finkärring trots pengar på banken :) d sista var snällt menat!!

    SvaraRadera
  9. Hej Alla Fina!

    Såklart slutar jag inte. Jag har bara lite sommarledigt här o där! Jag vet att det inte funkar så himla bra att kommentera från mobil. Och jag vet att många av er läser bloggen just där. Så fortsätt läs så fortsätter jag att skriva! Fast kanske blir det lite uppehåll ibland.

    Men till hösten ni!! Till hösten!! Då är det ETT om dagen som gäller igen!!

    Så Hang In There!!

    SvaraRadera
  10. Tyvärr så fungerar det inte att skriva inlägg i bloggen från FB, då måste man gå in på datorn, eller direkt på bloggen i mobilen. Dock kan det vara problem med "kommentarsgranskningen" genom mobilen, och då kommer det inte fram i allafall! Jag svarar oftast på FB i samband med inlägget, det är absolut enklast :-)

    Och du, sluta inte! Du förgyller ju vår dag!

    Kram på dig!

    SvaraRadera