tisdag 30 juli 2013

Naked Pussy:

 
Brazilianskt i brallan?

Brazilianskt, jo det är 
alltså när man vaxar bort rubbet.

Sånt håller ju inte jag på med. 
Nänä. Jag är ju en fin person. 

Ja, faktiskt nästan lite prydd. 
Ja, för att inte säga att jag faktiskt 
drar lite åt det frireligiösa hållet. 
Jaja. 

Det här handlar då om en vän till mig. 
Såklart! INTE om mig.
Jamen, det TRODDE du väl ändå inte? Att JAG?! Hrmpf! 

Så fräckt av dig att ens tänka såna dirty tankar om mig.

Hon som gjorde det då, alltså min väninna, HON har 
gjort en braziliansk vaxning den skamlösa kvinnan.

Hon fick till och med välja frisyr?!
Alltså, vadå frisyr? 

Finns det olika? 
Isåfall vill jag ha page! Undrar 
om det finns på frisyrmenyn?   

Då fick hon iallafall ligga där och få instruktioner som:
- Håll upp vänster ben
- Håll upp höger ben
- Sära lite mer på sidan där
- Håll isär, hrm ja just det
- Vänd dig om
- Ställ dig på alla fyra (jo, det är sant!)

Ja, och allt det där gjorde hon utan underbyxorna på sig. 

Herre min skapare! Hon måste ju vara skvatt galen!
 

Allt hår vaxades visst bort.
Jävligt ont gjorde det visst också. 

Jävligt lent blev det visst efteråt med.
Jävligt galet påfund.

Folk är inte kloka!



Ps.
Känn nu inte att ni MÅSTE kommentera mina inlägg. Bara för att jag surade lite häromdagen. 
Ni får ju såklart gärna kommentera, men bara om ni vill!

5 kommentarer:

  1. Hi,Hi jag skulle oxå villa ha page:)
    //FPB Lindesberg

    SvaraRadera
  2. Hahahaha....det där ger du väl dig inte in på, eller hur ;-)) Tina

    SvaraRadera
  3. Stå på alla fyra å ta d där bak låter ju trevligt hujedamej bara tanken att spara ut skiten är ju sådär lockande har fundera lite pådedär sånna som skippar bena å tycker dom lyxar tt på vintern harom även pälsmössa då? Själv mi toka förr typ spara man e remsa när en skulle kollas mä barnmagen känns fånigt att man är lite fåfängd även dännar nere. Hår är ju ganska äckligt kan man tycka.

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha!!! Roligt inlägg. Visst är vi många som är skrämmande nyfikna på en del saker här i livet.

    Lindetjej

    SvaraRadera
  5. Hahaha du är för rolig med dina inlägg :)

    SvaraRadera