måndag 1 oktober 2012

Snällbokstäver:



Jag fick ett mysigt litet brev från en kär vän häromdagen.
Jag blev så glad.
Vilken fin gåva det är att få ord och bokstäver av någon.
Är det inte helt magiskt hur bokstäver kan förändra allt.
Man kan bli glad, ledsen, arg eller lycklig av bara helt vanliga
bokstäver. Det är ta mig tusan ren och skär magi det.

Jag fick följande lilla brev alldeles fullsmetat 
med snällbokstäver som gjorde mig glad:

Hej, står precis med penseln i hand och ska måla svart ikväll och jobba vitt imorgon.
Det är roligt att hjälpa till så inga problem alls. Det är verkligen kul att ha lärt känna er. Det är långt ifrån alltid man träffar nya vänner som gör att man känner sig så "hemma" med och så välkommen till. Det känns som vi har känt varandra längre än vad vi faktiskt har gjort. Tre underbara barn har ni skapat som bara är supermysiga!
Tack från en förvirrad Blondie!
Sov gott, kram.

Se där! En lagom liten hög med fint hopsatta snällbokstäver som får en att le på insidan.
Vad mer kan man önska av en vanlig dag!

1 kommentar: