torsdag 22 november 2012

Pilska Män:



Jag tänker lite. Nu igen. 
Kanske tänker jag för mycket.
Vad vet jag. Men i alla fall. 
Nu tänker jag.

Jag tänker lite på det här med mäns sexlust.
Den där lusten verkar ju vara en aldrig sinande
källa liksom. Men what the fuck? 
Får dessa hanhundar liksom aldrig nog nån gång.

Så kom det då en dag när jag istället funderade åt
helt andra hållet. Jag tänkte lite oroligt att med stigande
ålder så kanske pilskheten istället skulle avta.
Jo, jag kände nog en viss oro för det.

Det där hornyhorny hos hanen här hemma
är ju ändå ett slags tecken på något. Eller hur.
Kanske ett tecken på kärlek eller kroppskemi
eller ja, inte vet jag. Kanske bara på att någon
fortfarande uppskattar ens lätt bedagade kropp.

Jaja, så blev jag då hur som helst lite orolig över
det där med den stigande åldern, lusten och intresset.
Jag menar hur kul vore nu det. Om det nu skulle dö ut liksom.
Men ack som jag bedrog mig. Eller oroade mig i onödan.

Min pilske man går ständigt runt och torrjuckar som en horny hanhund.
Han går igång på mig hur jag än ser ut. Men vad är det för fel på karln?
Jag kan sluska runt i den mest avtändande outfiten.
Men kroknar han den gamla rackaren? Nä, inte en endaste liten bit.

2 kommentarer:

  1. Inlägget känns mera som ett rop på hjälp.
    Hjälp min man vill ALDRIG ha sex med mig. Det lyser igenom. Din sexuella frustration. Det känns som det är precis tvärtom. Helt enkelt för lite sex.

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym.
    Ja, jag förstår att du vill vara anonym. Det skulle jag också vara om jag skrev något så dumt. Men kul att du läser min blogg i alla fall.
    Hej hopp o ha en bra dag!

    O du, hoppas du får det du vill ha. Jag menar när det gäller att kopulera med någon.

    SvaraRadera