fredag 15 november 2013

No Blondes:

Jag har inga gråa hårstrån.

Jag har inga gråa hårstrån.

Här är min gulliga men 
tyvärr ack så färgblinde frisör!


Jag har inga gråa hårstrån.
Jag har inga gråa hårstrån.
Jag har inga gråa hårstrån.

Jag säger det som en affirmation.
(En affirmation är en fras som upprepas i tal och skrift 
i syfte att förbättra sin livssituation, för er som inte vet).

Jaja. I alla fall:
Jag var då hos min egen härliga frisör Rebecca på 
Budoir i Malmö igår. Hon är en liten ljuvlig pärla här i tillvaron.

Jag var där och tog bort en del av mitt ljusa hår. Ja, jag vet att jag är blond. 
Men jag vill inte vara fullt så blond som jag då tydligen är.
Hon brukar säga att jag är en av väldigt få blondiner som 
faktiskt är en riktig blondin.

Men jag vill då alltså inte vara fullt så blond som jag är. 
Så då går jag till Rebecca och så tonar hon ner det blonda. 
Och det var det jag gjorde igår.

Men jag tror kanske att jag måste sluta gå hos henne. 
Hon säger att jag har fått ett par gråa strån mitt i allt det blonda?!

Va!?
Man kan ju bara inte fortsätta gå hos en 
frisör som är uppenbart FÄRGBLIND!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar