fredag 8 november 2013

Mustasch?!:



Ser du den? Ser du den? Ser du den?
Nä, just det! Jag HAR ju ingen!

Jag var på en njutningsfull 
ansiktsbehandling för en tid sedan. 

Ni vet en sån där extra bra där man får AHA-syra som 
fräter lite och snyggar till en extra i hyn. Det plockas 
ögonbryn så tårna krullar sig, och det kläms pormaskar 
så ögonen tåras. Ja, i alla fall.

Så säger den lilla 25-åriga 
snärtan med sin allra vänligaste röst:

-         Ska jag vaxa bort mustaschen åt dig?
-         VAFALLS!??

Mustasch??

Jag har väl aldrig hört på maken.
Jag har väl ingen mustasch.

Jag ska be att få tala om att jag har några ljusa
FJUN på överläppen! Som dessutom är en del
av min oemotståndliga CHARM!!

Så vaxar hon bort den i alla fall.
Den som jag inte hade.

Så fortsätter hon helt 
obekymrat att babbla vidare:

-         Du vet att man ofta får lite mustasch när man börjar bli lite äldre.

Nämen nu får hon väl ge sig!!

JAG!?
Lite ÄLDRE!?


1 kommentar:

  1. Ja du var får dom allt ifrån. Jag ser inte min heller.:)

    SvaraRadera