onsdag 6 februari 2013

Jag Blir Lite Rädd. För Er:

Så här såg det ut igår.
Jag har 26 000 tusen som klickat på mig bara i Sverige.
550 stycken som klickat in sig på mig i landet over there. 

Allt detta på bara 5 ynka månader.

Det är helt galet!!

En hel hög i Norge, Danmark, Tyskland,
Thailand, Frankrike och Ryssland (!?).

Va, vem känner jag i Ryssland liksom.
Eller ja, vem känner jag i Frankrike.
Eller ja, det känns helt absurt. Berätta vilka ni är!

Jag blir nästan lite rädd. Hjälp!
Det får mig att tänka på att jag
kanske borde tänka mig för vad
jag lägger ut. Och inte bara rapa
ur mig en massa ord, utan låta alla orden
passera något slags censurfilter innan.

Fast nä, det är väl kanske det ni gillar.
Tack för att ni tar er tid. Jag står på knä för er.

Men ändå:

Herregud vilka ÄR ni?
Jag ser ju inte vilka ni är eller något annat om er.
Det enda jag kan se är vilket land bloggtrafiken kommer från.

Jag blir ju så nyfiken på er så jag nästan kan gå och dö litegrann.
Eller i alla fall så måste jag luta mig tillbaka i kontorsstolen och
svimma en liten sekund.






6 kommentarer:

  1. Jag är här! Och tänker fortsätta med det :-)

    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag har fått tips på din blogg från Lina, finns oxå i lindesberg, gillar din blogg skarpt / Mia

    SvaraRadera
  3. Ändra dig INTE!!! Det är ju för att du är just DU som folk läser:) Det är ju din "mundiarre" som får oss att återvända, gång på gång..

    Kram till dig/Lotta

    SvaraRadera
  4. Ja, det där måste vara en ganska märklig känsla att så många läser det du skriver och följer dig i ditt liv utan att du vet vilka vi är....
    Jag är iallla fall en helt vanlig s k Svensson som bor i Norrköping, i radhus med 2 barn och en man...oh visst har vi en Volvo, haha ....
    Gillar att föjla din blogg och blev tipsad genom en länk på FB. Älskar att du skriver om saker, så som livet är och din inledning fick mig fast med "Jävla kakor och Happy family skit"
    Ett dagligt inslag i mitt liv är att gå in på din blogg och se vad som hänt.
    PS: tycker du ska "go for it" och skicka in den där "boken"/Tina

    SvaraRadera
  5. 20årig högskolestudent som bor i Örebro med sambo och katt, studerar PR :)

    SvaraRadera
  6. Hej Alla!
    Så roligt med lite respons från er! Kul med helt "okända" nya också!

    SvaraRadera