torsdag 28 februari 2013

Galningen på G igen:


Den snälle och tålmodige med sin vilda fru. Stackars honom.


Han är som en gammal ost. Blir bara bättre med åren.

Är det inte just såna där lyktor som jag vill ha in mitt Valnötsträd. Grymma!

Åsså hon galningen som som vanligt pekar med hela handen.

På tur med RobinsonKingen. Eller är han kanske en äkta rysk Smadridski?

Jo, det är jag som fotat. Jag lär mig. Men det går inte fort.

Hoppas Hunken vill vara med på bild. Glömde fråga. Förlåt snälla P.
Oj. Oj. Oj. 
Som ni har saknat mig!!

Eller hur?
Jag menar vem 
saknar inte mig?

Jag borde ju förstås 
ha lagt ut något här.
Men jag har ju varit så trött.
Av att dricka så många Mojitos.
Av att bli så solsvedd.
Av att få sand mellan tårna.
Av att sova så länge varje morgon.
Av att gå på stranden varje kväll 
och fundera på meningen med livet.

Ni fattar väl att man inte orkar blogga mitt i allt 
det där ansträngande som jag har ägnat mig åt. 
Tack för att ni förstår.

Men som sagt:
Nu Är Jag Tillbaka.
Det tycker ni ju är Tjoooho. Eller hur.

För visst blev ni väl lite glada i alla fall?

6 kommentarer:

  1. JAG blev jätteglad :-) sakaner ert sällskap !! Jag kan gå i god för att P vill vara med på bild, efter all träning så vore det väl faaan annars ;-) skönt att ni är hemma, men längtar tillbaka till allt härligt ! PoK E

    SvaraRadera
  2. Klart det är skoj att du är tillbaka =)

    SvaraRadera
  3. Ja, gud vad jag är glad att du är tillbaka:-))))

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt att ni blir glada för att jag är Back on Track igen! Nu ses vi (eller ni läser) varje dag igen!

    SvaraRadera