måndag 2 juni 2014

Könshår I Ansiktet:



Skulle du vilja ha det här snusket...

...någonstans mot din kropp? Nä, just det...

...men det här däremot...men så sitter det ju på en vacker man också!


Mäh, har ni sett den här helt vidriga trenden 
att unga män – jo det är framförallt dem, som 
uppenbarligen tycker det är snyggt med helskägg!? 

Och dessutom ett helt ovårdat och äckligt skägg också. 
Som ett talibanskägg typ! Vedervärdigt! 

Varför vill de ha 
det i hela ansiktet?

För mig är ett ovårdat helskägg detsamma 
som att ha könshår i hela ansiktet. 
Jamen håll med mig!! 

Det ser ju ut som om de har ett icke ansatt och fullt utväxt könshår i hela himla ansiktet. 
Själv vill jag inte ha könshår någonstans och absolut inte i ansiktet. Vad är det för fel på 
dem som gillar sånt snusk?

Men lite skönt och rivigt skäggstubb däremot…det är ju en HELT annan sak…som man 
kan göra HELT andra saker med. Men ovårdat helskägg går helbort. I min värld.

Men hörni, medan jag ändå håller på och stör mig 
på gubbar, så kommer ännu ett störningsmoment. 

Mustasch!?:

VEM har mustasch år 2014? 
Jamen fy fasiken vad avtändande. 

Och det lustiga är att många av dem som har just det där 
äckliga på sin överläpp, de har passerat 40-årsåldern med 
råge. OCH de har haft det där snusket på sin överläpp sen 
det var modernt på typ 80-talet! 

Men för Guds skull pojkar….ni får väl hänga med i svängarna!

Jamen sådärja…då var måndagens aggressioner utagerade. 
Blev ni arga och upprörda över mina åsikter? Jaha. Men serru 
det är ju just det: Det är MINA åsikter.

Hej Hopp på er!

1 kommentar: